افتخارم حضور در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد است نایب‌رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

افتخارم حضور در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد است

نایب‌رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: افتخار می‌ کنیم که عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد هستیم.

کد خبر: 971210002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ اسفند ۹۷ - ۳:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نایب‌رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: افتخار می‌ کنیم که عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد هستیم.

افتخارم حضور در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد است

افتخارم حضور در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد است

افتخارم حضور در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد است

آیین روز مهندس روز گذشته با همکاری سازمان نظام مهندسی استان مازندران، دفاتر نمایندگی نظام مهندسی نکا و بهشهر در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا برگزار گردید.
در این مراسم سید محمد محمدی تاکامی، مدیر کل امور دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران، اعضای هیئت‌ مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران، اعضای دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان ‌های نکا و بهشهر، مجید لطیفی کارآفرین ملی و مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فولاد ماشین، اعضای شورای اسلامی شهرستان ‌های نکا و رستم‌کلا، مدیر امور برق شهرستان نکا و استادان، کارکنان، دانشجویان و دانش‌ آموختگان کارآفرین رشته ‌های مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا حاضر بودند.
حسین نعمتیان ادامه داد: مهندس باید یک مدیر باشد تا در نظارت و طراحی کار آمد باشد.
نایب‌رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس در مورد تعرفه خدمات مهندسی و رونق کسب و کار مطالبی را بیان کرد و افزود: نظام مهندسی استان پانزده عضو دارد که ۵ عضو آن از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند. از جمله محمد فیروزیان که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا است. افتخار می ‌کنیم که عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد هستیم. این شعار را دانشجویان، استادان و کارکنان باید با افتخار بیان کنند؛ چرا که دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی ایران است و آرمان ایرانی برای جهانی‌شدن را بهمراه دارد.
وی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا و مشارکت‌کنندگان در برگزاری روز مهندس قدردانی نمود.
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا نیز با تبریک روز مهندس و هم‌چنین ولادت باسعادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها)، به بیان سخنانی از مقام معظم رهبری مبنی‌بر این که خوش‌فکرترین، متحرک‌ترین و فعال‌ترین عناصر دانشجویی در دانشگاه ‌های فنی و مهندسی اجتماع داشته‌اند، تصریح کرد: این پیام افتخار بزرگ برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی است.


ارشاد صادقی‌طوسی گفت: حضور فارغ‌التحصیلان متخصص و کارآمد این دانشگاه در بازار کار مهندسی برای ما مسئولان دانشگاه که وظیفه تربیت نیروی انسانی برای ورود به بازار کار را داریم و هم برای شما که در این دانشگاه تحصیل می ‌کنید، مایه افتخار و مباهات است.
مدیرکل امور دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران هم با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان مهندسی و دیگر طالبان علم دانش و استادان، روز مهندس را تبریک گفت.
سید محمد محمدی تاکامی، به دانشجویان توصیه کرد برای دانش‌ افزایی به قوانین و مقررات ملی ساختمان توجه داشته باشند. تفاهم ‌نامه همکاری بین دانشگاه ‌ها و سازمان نظام مهندسی و شهرک‌ های صنعتی منعقد گردد. این اقدامی قابل ستایش است تا فارغ‌التحصیلان دانشگاه تجربه کافی را در دوران دانشجویی کسب کنند.
منبع: خبرگزاری آنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۷
633 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0