فعال ‌سازی بخش خصوصی در مدیریت شهری نایب رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران بیان کرد:

فعال ‌سازی بخش خصوصی در مدیریت شهری

بهمن مومنی‌‌مقدم با عنوان این که تشکل ‌های مرتبط با مدیریت شهری از قدمت زیادی برخوردار هستند و توان اجرا پروژه‌ها را دارند، اطهار داشت: در این شرایط اقتصادی حال حاضر چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت ‌های بخش خصوی نداریم.

کد خبر: 971102003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ - ۹:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بهمن مومنی‌‌مقدم با عنوان این که تشکل ‌های مرتبط با مدیریت شهری از قدمت زیادی برخوردار هستند و توان اجرا پروژه‌ها را دارند، اطهار داشت: در این شرایط اقتصادی حال حاضر چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت ‌های بخش خصوی نداریم.

فعال ‌سازی بخش خصوصی در مدیریت شهری

فعال ‌سازی بخش خصوصی در مدیریت شهری

چاره‌ای جز فعال ‌سازی بخش خصوصی در مدیریت شهری نداریم

وی در نخستین جلسه آسیب‌‌‌شناسی و ارزیابی نقش بخش خصوصی در مدیریت شهری با عنوان این که جامعه نقشه‌‌‌‌‌‌‌‌برداران قدمتی چهل ساله دارد و این پتانسیل را دارا است که در مناسبات اجتماعی نقش بیشتری را ایفا کند، ادامه داد: تشکل ‌‌ها خواستار حقوق صنفی هستند ولی در کنار آن اعضای این حرفه در قبال جامعه مسئول هستند.
مومنی مقدم با تاکید بر این که در شرایط فعلی کشور چاره‌‌ای جز استفاده از ظرفیت‌‌‌ های بخش خصوصی وجود ندارد، افزود: دولت نه ظرفیت سرمایه‌‌گذاری را دارد و نه توانایی انجام کارها بگونه‌ای که تجربه نشان داده است، پروژه‌‌ های دولتی موفق نبودند.
وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با سازمان اسناد برای استفاده از ظرفیت مهندسان نقشه‌‌بردار در ساخت و سازها اظهار داشت: بعد از این تفاهمنامه تنها در تهران هزار و پانصد مهندس این آمادگی را دارند که طی مدت زمان کوتاهی نسبت به ارائه خدمات از جمله تهیه نقشه اقدام کنند.
نایب رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران و رییس هیات مدیره جامعه نقشه‌‌‌برداران، با عنوان این که پیش از این نوبت بازدید ۶ ماهه بوده است ولی در حال حاضر در چهل و هشت ساعت نقشه‌‌ها تهیه می‌‌‌ شوند، یاد آور شد: دنیا به سمت خصوصی‌‌‌سازی پروژه‌‌‌ها حرکت کردند و ما هم باید خواه یا ناخواه باید به این سمت حرکت کنیم.
منبع: ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۷
548 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0