تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده ریاست نظام مهندسی ساختمان شهرستان نقده

تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده

ریاست نظام مهندسی ساختمان شهرستان نقده بیان کرد: تا به حال مهندسان نظام مهندسی ساختمان شهرستان نقده، محمدیار در خدمات مهندسی 2 میلیارد وششصد و هشتاد‌ میلیون ریال به سیل ‌زده‌ های این شهر تخفیف داده اند.

کد خبر: 961215001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست نظام مهندسی ساختمان شهرستان نقده بیان کرد: تا به حال مهندسان نظام مهندسی ساختمان شهرستان نقده ی محمدیار، در خدمات مهندسی ۲ میلیارد وششصد و هشتاد‌ میلیون ریال به سیل ‌زده‌ های این شهر تخفیف داده اند.

تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده

تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده

تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی  به سیل زده های نقده

اسماعیل فدای ایران خاطر نشان کرد: نظام مهندسی نقده از بابت طراحی و نظارت برای ساختمان ‌های سیل ‌زده دویست و سی فقره نقشه رایگان داده که تخفیفات مهندسان نقده و محمدیار بر سیل‌ زده‌ ها بالغ بر ۲ میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون ریال بوده است.
فدای ایران ادامه داد: بنا به موافقت سازمان نظام مهندسی با نهاد‌ها و ارگان ‌های حمایتی برای نیازمندان واقعی و افراد تحت پوشش تا صد متر مربع نقشه رایگان ارائه شده و هم چنین برای مساجد، اماکن مذهبی هم بصورت رایگان است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان شهرستان نقده از عضویت بیش از پانصد نفر مهندس در شهرستان نقده و محمدیار خبر داد، یاد آور شد: از این اعضا صد و شصت و پنج نفر دارای پروانه اشتغال بوده که برای شهروندان خدمات‌ مهندسی ارائه می ‌کنند.

تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده

وی عنوان کرد: تا به حال مهندسان نظام مهندسی ساختمان شهرستان نقده، محمدیار در خدمات مهندسی ۲ میلیارد و ششصد و هشتاد‌ میلیون ریال به سیل ‌زده‌ های این شهر تخفیف داده اند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اسفند ۹۶
898 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0