دیدار مدیرکل پست اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مدیرکل محترم پست استان اصفهان

دیدار مدیرکل پست اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مدیرکل محترم پست استان اصفهان به همراه بابایی، مدیر بازاریابی شرکت پست با رییس سازمان استان دیدار و گفتگو داشتند.

کد خبر: 980305013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ خرداد ۹۸ - ۵:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،باقری، مدیرکل محترم پست استان اصفهان به همراه بابایی، مدیر بازاریابی شرکت پست با رییس سازمان استان دیدار و گفتگو داشتند.

دیدار مدیرکل پست اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار مدیرکل پست اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار مدیرکل پست اصفهان با رییس سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان

باقری، به ظرفیتهای شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و مزایای همکاری و استفاده از پتانسیلهای شرکت پست را تسریع در انجام امورات مردم و صرفه جویی در مراجعات حضوری به دستگاههای مربوطه دانست.

هم‌چنین وی با اشاره به تشکیل نشست های کارشناسی مشترک گذشته، خواستار توسعه همکاریها با سازمان شد و تصریح کرد: در این مورد، زیر ساختهای لازم فراهم شده است. باقری، با اشاره به همکاریهای مشترک با سایر دستگاهها از جمله دادگستری و اداره ثبت اسناد، بیان کرد: ارسال ابلاغیه های دستگاهها توسط پست امکان‌پذیر است.

رییس سازمان استان، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از همکاریهای گذشته اداره کل پست در راستای رفاه حال اعضای محترم سازمان، آمادگی خود را در مورد توسعه همکاری مشترک برای تسریع دادن به امورات و رضایت شهروندان عزیز استان اعلام داشته و عنوان کرد: در دنیا مردم به پست اعتماد دارند و باید از این ظرفیت به نحو مطوب و موثر استفاده کنیم. و هر چقدر امورات را به سمت سیستمی شدن سوق دهیم به نفع مردم خواهد بود و فساد اداری کاهش می یابد.

دیدار مدیرکل پست اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در خاتمه نشست، پیرو دستور عسگری، رییس سازمان مقرر گردید با توجه به مهلت ثبت و تسلیم اظهارنامه های مالیاتی مهندسان، دفتر سیار شرکت پست بطور موقت برای خدمت رسانی بهتر به اعضای گرامی در محل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی مستقر شود.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ خرداد ۹۸
585 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0