نشست مدیران واحدها با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان رییس سازمان استان

نشست مدیران واحدها با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

رییس سازمان استان اظهار داشت: باتوجه به ابلاغ اخیر معاونت محترم امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر راه اندازی مجدد سامانه ارجاع نظارت، فصل جدید فعالیتهای پیش روی سازمان باید با وحدت رویه لازم در مدیران و پرسنل همراه باشد.

کد خبر: 980305014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ خرداد ۹۸ - ۵:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،رییس سازمان استان اظهار داشت: باتوجه به ابلاغ اخیر معاونت محترم امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر راه اندازی مجدد سامانه ارجاع نظارت، فصل جدید فعالیتهای پیش روی سازمان باید با وحدت رویه لازم در مدیران و پرسنل همراه باشد.

نشست مدیران واحدها با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

نشست مدیران واحدها با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

نشست مدیران واحدها با رییس سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

 

عسکری، با اشاره به برخی مسائل و مشکلات داخلی سازمان تاکید داشت پاسخگویی و اظهارنظر در باره مسائل استراتژیک سازمان باید توسط مدیران آگاه به مسائل صورت گیرد لذا موضوعات مرتبط با راه اندازی ارجاع نظارت را میرقادری، ریاست اداره خدمات مهندسی در صورت لزوم مسئول پاسخگویی هستند و سایرین در این موضوعات نباید سلیقه ای اظهار نظر نموده و اطلاعات اشتباه ارائه دهند.

وی در مورد برخی مسائل خارجی سازمان بیان داشت در باره طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی و آگاهی سازی نمایندگان محترم مردم استان در مجلس هستیم. ان‌شاءالله بزودی از بحران و مشکلات سازمان عبور میکنیم و شفاف سازی لازم از طریق مجاری اطلاع رسانی روابط عمومی به اعضا شریف سازمان انجام می گردد.

نشست مدیران واحدها با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

وی، توجه به کار ارباب رجوع و احترام ایشان را با اهمیت دانست و در مورد انضباط پرسنل و صرفه جویی در منابع سازمان از جمله مصرف کاغذ تاکید کرده و افزود: اموراتی که در چارچوب اختیارات و ضوابط مدیران سازمان است، بدون پاس کاری به یک‌دیگر و ارجاعات غیر ضروری به ریاست، انجام گردد و صرفأ نتیجه موضوع به بنده منعکس شود تا وقت ارباب رجوع در صف انتظار دفتر رییس سازمان تلف نگردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ خرداد ۹۸
552 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0