مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری

ارشاد نقشی در جشن نظام مهندسی نداشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ارشاد نقشی در جشن نظام مهندسی نداشت/ منتخبان باید پاسخگو باشند

کد خبر: 971224001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ - ۸:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ارشاد نقشی در جشن نظام مهندسی نداشت/ منتخبان باید پاسخگو باشند

ارشاد نقشی در جشن نظام مهندسی نداشت

ارشاد نقشی در جشن نظام مهندسی نداشت

ارشاد نقشی در جشن نظام  مهندسی نداشت

جواد کارگران اظهار داشت: جشنی که اخیرا در فرهنگسرا برگزار گردیده و حواشی نامناسبی بهمراه داشته بطور مستقل توسط نظام مهندسی برگزار گردیده و هیچ ارتباطی به ارشاد ندارد.
ارشاد نقشی در جشن نظام مهندسی نداشت/ منتخبان باید پاسخگو باشند
شامگاه ۴ شنبه برای نخستین بار فیلمی در کانال تلگرامی این خبرگزاری از جشن نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری منتشر گردید.
در این کلیپ که در فرهنگسرای شهرکرد تهیه شده است، دختربچه‌ای روی صحنه رفته و با موسیقی نامناسبی اقدام به اجرای حرکات موزون می ‌کند و مورد تشویق مجری برنامه قرار می‌ گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری در این مورد بیان کرد: این جشن بطور مستقل توسط نظام مهندسی استان برگزار گردیده و هیچ ارتباطی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ندارد.
وی با اشاره به این که فرهنگسرای شهرکرد به بخش خصوصی واگذار گردیده، ادامه داد: مجریان برنامه هزینه‌ی فرهنگسرا را برای پیمانکار واریز و سالن را برای جشن مورد نظرشان اجاره کردند و این‌طور نبوده که اداره کل ارشاد، فرهنگسرا را در اختیار این افراد قرار دهد.
کارگران، با انتقاد از حواشی این برنامه گفت: باعث بسی تاسف است که خطوط قرمز مردم به این راحتی توسط عده معدودی مخدوش گردد و چنین اتفاقاتی در یک برنامه رسمی اتفاق بیافتد.

ارشاد نقشی در جشن نظام مهندسی نداشت

وی با انتقاد از سکوت مسؤولینی که در نشست حاضر بودند، عنوان داشت: بنده از مدیرانی که در این نشست حضور داشتند گلایه دارم، چرا که آنها نباید در برابر چنین اتفاق غیرشرعی سکوت می ‌کردند.
کارگران با اشاره به این که در این برنامه تخلف صورت گرفته، خاطر نشان کرد: منتخبان این نشست باید در مورد حواشی بوجود آمده پاسخگو باشند.
منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اسفند ۹۷
599 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0