پیگیری اجرای دقیق امور نظارتی گاز در استان یزد جلسه مشترک هیِئت مدیره سازمان با مسولان شرکت گاز

پیگیری اجرای دقیق امور نظارتی گاز در استان یزد

در جلسه مشترک هیِئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مسولان شرکت گاز راه های توسعه همکاری های فی مابین بررسی گردید.

کد خبر: 971102001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در جلسه مشترک هیِئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مسولان شرکت گاز راه های توسعه همکاری های فی مابین بررسی گردید.

پیگیری اجرای دقیق امور نظارتی گاز در استان یزد

پیگیری اجرای دقیق امور نظارتی گاز در استان یزد

پیگیری اجرای دقیق امور نظارتی گاز در  استان یزد

در شروع این نشست، گزارش عملکرد امور مشترکین سازمان در بخش نظارت گازارائه وطی آن اعلام گردید در حال حاضر از هفتصد و شصت و نه نفر ناظران مکانیک عضو سازمان، سیصد و شصت نفر دارای پروانه هستند و صلاحیت صد و شصت نفر از آنها برای نظارت گاز تایید شده که هشتاد و نه نفر از آنها صلاحیت نظارت شبکه گاز توکار را دارند.
به گفته توکلی ورودی پرونده های گاز از سال نود و چهار سیر نزولی یافته است.
در این نشست، امیر بیگی به آمار نمایندگی از ناظران گاز به شرح خواسته های ناظران در زمینه توزیع عادلانه پرونده ها پرداخت و از تشکیل گروه های نظارت عالیه استقبال کرد.
دهقان _ ریاست اتحادیه صنفی تاسیسات مکانیکی نیز از برگزاری نشست های هفتگی رسیدگی به تخلفات و پیگیری آموزش های مجریان خبر داد.
زحمتکش _ نایب رئیس دوم سازمان و عضو مکانیک هیئت رئیسه ارتقاء کیفیت خدمات در بخش گاز را منوط به کنترل و نظارت دقیق دانست.
دهقان در باره پایه گذاری نظارت مضاعف گاز نیز بیان کرد: در آغاز آیین، گروه ۳ نفره شامل نمایندگان دفتر گاز سازمان، شرکت گاز و اتحادیه تاسیسات مکانیکی برای این منظور ساماندهی شده است و سازمان مایل است در زمینه نظارت گاز فشار قوی نیز اقدام کنند.
سید علاقبند _ دبیر هیت رئیسه نیز پیشنهاد کرد از این پس طراحی گاز ساختمان ها از همان مرحله اول طراحی ساختمان صورت گیرد و نقشه تاسیسات گاز واحدها جز نقشه های اولیه ساختمان باشد.
در این نشست، میدان شاهی مدیر عامل گاز استان با اشاره به کاهش آمار نصب انشعابات جدید گفت: وضع موجود که بیانگر برخورداری اکثریت جمعیت شهری و روستایی از گاز طبیعی است فرصت خوبی را برای کیفی سازی اجرا و نظارت پدید آورده است.
میدان شاهی، با تقدیر از طرح نظارت عالیه گاز گفت: امروزه در بازار ورود مصالح تقلبی از جمله لوله و اتصالات گاز هستیم که کار را برای پیشگیری از خطرات گاز بسیار سخت کرده است.

پیگیری اجرای دقیق امور نظارتی گاز در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان گاز را یک سرمایه و موهبت توصیف کرد و ادامه داد: ما پس از اشباع مصارف و انشعابات خانگی هم اکنون پیگیر ساماندهی گاز در بخش صنعت هستیم و مایل هستیم از همکاری سازمان در این زمینه استفاده کنیم.
وی همچنین آموزش و فرهنگسازی عمومی به ویژه در روستاها و برای مشترکان جدید خیلی مهم خواند و از اقدام مشترک طرفها در تهیه و توزیع موارد آموزشی و هشدارهای ایمنی استقبال کرد.
در این جلسه، سالاری _ ریاست سازمان از ظرفیت خوب ایجاد شده برای نظارت گاز در سازمان یاد کرد و افزود: ما میخواهیم محیطهای امن و آرام برای مردم ایجاد کنیم و آموزشهای مربوطه را نیز در برنامه ابتکاری پنج شنبه ها با مالکان خواهم داد.
چرا که وقتی مالکان آگاه باشند میتوانند خدمات بهتری را از طراحان، مجریان و ناظران انتظار داشته باشند.
در این جلسه، حاضران لزوم بازنگری در تعرفه های نظارتی گاز را تایید کردند تا پس از آنالیز ارقام و تایید هیئت ۴ نفره استان به اجرا درآید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۷
646 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0