برگزاری تست نرم افزار انتخابات الکترونیکی در محل شورای مرکزی تست نرم افزار انتخابات الکترونیکی

برگزاری تست نرم افزار انتخابات الکترونیکی در محل شورای مرکزی

با حضور هیات اجرایی انتخابات و دستگاه نظارت، تست نرم افزار طراحی شده برای انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی در سالن جلسات شورا برگزار گردید.

کد خبر: 190715018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ - ۵:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با حضور هیات اجرایی انتخابات و دستگاه نظارت، تست نرم افزار طراحی شده برای انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی در سالن جلسات شورا برگزار گردید.

برگزاری تست نرم افزار انتخابات الکترونیکی در محل شورای مرکزی

برگزاری تست نرم افزار انتخابات الکترونیکی در محل شورای مرکزی

برگزاری تست نرم افزار انتخابات الکترونیکی  در محل شورای مرکزی

برای هر یک از شرکت کنندگان در رای گیری، یک کد کاربری یک‌بار مصرف تعریف شده است که با استفاده از این کد کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم میشوند و در هر یک از صفحات گروه‌های عمران، تاسیسات، معماری و شهرسازی، به تفکیک رشته های هفت‌گانه مندرج در قانون با رعایت مفاد ماده بیست قانون و ماده صد و هشت آیین نامه اجرایی و همچنین استفساریه مقام عالی وزارت شروع به انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود می نماید.
در نهایت یک پیش‌نویس در اختیار فرد شرکت کننده قرار میگیرد که اسامی انتخابی را با خروجی پیش نویس، کنترل کند. در این مرحله امکان بازگشت به مرحله قبل وجود دارد تا در صورت ضرورت آغاز به اصلاح یا تعویض رای نماید.
بعد از پایان انتخاب برگه پرینت رای از دستگاه گرفته میشود. این برگه دارای هولوگرام انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی است و بعد از تا زدن برگه پرینت آن را در صندوق رأی انداخته و کارت شناسایی احراز هویت خود را تحویل میگیرد.جوان مجیدی، دبیر هیات اجرایی انتخابات، با تشریح مراحل فوق افزود: پس از پایان رای گیری، اعلام نتیجه مجموع آرا بصورت نرم افزاری خواهد بود و در کنار آن با توجه به در دسترس بودن برگه های مکتوب رای داده شده، امکان پاسخگویی به هرگونه تجدیدنظرخواهی در باره آراء و کنترل مجدد وجود دارد که این مرحله با حضور هیئت داوری و دستگاه ناظرانجام می گردد

به گفته مجیدی، براساس نظامنامه هر فرد برای معرفی خود در جمع اعضای هیئت عمومی ۳ دقیقه وقت خواهد داشت و با پایان معرفی کاندیدا ها کار رای گیری از ساعت چهار بعد از ظهر روز ۴ شنبه بیست و ششم تیرماه آغاز و پیش بینی می گردد، طول مدت زمان مجموعه رای گیری حدود پنج ساعت خواهد بود.

برگزاری تست نرم افزار انتخابات الکترونیکی در محل شورای مرکزی

وی افزود: با توجه به این که این انتخابات مربوط به جامعه مدنی مهندسی است محدودیتی برای تبلیغات انتخاباتی وجود ندارد و فضای گفتمان مشترک برای اعضا و آشنایی هر چه بیشتر افراد با یک‌دیگر و ارائه برنامه‌ها در محل پژوهشکده صنعت نفت فراهم شده است.

وی تصریح کرد: برای این که انتخابات ساختار مشخصی داشته باشد برای معرفی افراد، کد ملی و ارائه کارت ملی مورد نیاز است.

مجیدی گفت: طبق همین اساس هیچ‌گونه کد ملی به جز سیصد و هفتاد و پنج نفر اعضای هیئت مدیره ها برای ورود به سالن تعریف نشده و افرادی بجز اعضای اصلی هیئت عمومی امکان ورود به محل پژوهشکده و محدوده محل رای گیری را نخواهند داشت.

وی خاطر نشان ساخت: نتایج نهایی انتخابات باید از سوی هیئت رئیسه اجلاس هیات عمومی اعلام گردد که این اقدام صبح روز پنج‌شنبه امکان پذیر است.

هیئت رئیسه اجلاس نتایج نهایی انتخابات را که مورد تایید دستگاه نظارت و هیئت اجرایی و هیئت داوری و هیئت رئیسه اجلاس است، گزارش خواهد کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ تیر ۹۸
625 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0