آسیب ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در استان قم آسیب ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در استان قم

آسیب ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در استان قم

آسیب ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در استان قم ، خبرنگاران با تمام توان خود و با فعالیت جهادی در رسانه‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند و وظیفه سخت و سنگینی در شرایط فعلی دارند

کد خبر: 990517009 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ - ۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آسیب ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در استان قم ، خبرنگاران با تمام توان خود و با فعالیت جهادی در رسانه‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند و وظیفه سخت و سنگینی در شرایط فعلی دارند

آسیب ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در استان قم

آسیب ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در استان قم

ساخت نمای رومی به زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی در قم آسیب زده است
ریاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: ساخت نمای رومی با فرهنگ ایرانی اسلامی مغایرت داشته و در مجموع به زندگی و فرهنگ ما آسیب می ‌زند.
امین مقومی، روز خبرنگار را بهانه‌ای برای پاس‌داشت خدمات این قشر از جامعه دانست و گفت: به سختی‌ های خبرنگاران واقف هستیم و آنچه در شأن خبرنگاران و اصحاب رسانه است محقق نشده است.
وی با عنوان این که خبرنگاران با عشق و علاقه بکار خبر و آگاه‌سازی جامعه مشغول‌اند، اظهار داشت: خبرنگاران با تمام توان خود و با فعالیت جهادی در رسانه‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند و وظیفه سخت و سنگینی در شرایط فعلی دارند.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم با عنوان این که اصحاب رسانه با نقد سازنده خود می‌ توانند کمک به حل مشکلات کنند، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع کرونا در کشور، فعالیت‌ های جهادی در همه حوزه‌ها فعال‌تر از گذشته شده است.
وی یکی از مصادیق و نمونه‌های بازر تغییر رویه انجام امور با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور را روی آوردن مردم و مسئولان به دولت الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات نام برد و گفت: همه در تلاش برای محقق‌تر شدن دولت الکترونیک در کشور هستند.
مقومی در ادامه با اشاره به ارائه طرح دوفوریتی حول جهش تولید مسکن به مجلس نیز بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی فعلاً با تمام توانش در حال تلاش است، امیدوار هستیم سایر وزارت خانه‌ها هم در این عرصه ورود کنند چرا که در اشتغال و تولید مسکن کمک‌کننده است.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم با عنوان این که سازمان نظام‌مهندسی استان قم در کنار مجموعه دولت و دستگاه‌ های اجرایی در حال اجرای طرح اقدام ملی مسکن است، تصریح کرد: تخفیفات خوبی برای طراحی و نظارت طرح اقدام ملی مسکن گرفته شد و حتی بحث تقسیط را نیز با بنیاد مسکن داشته‌ایم.
وی اظهار داشت: از سال نود، موضوع طرح جامع خدمات الکترونیک را در این سازمان شروع کرده‌ایم که با ورود ویروس کرونا، سامانه نقشه به ‌طور کامل الکترونیکی و اجرایی گردید.
وی سپس به برخی تخلفات صورت گرفته از سوی مردم حول ساخت نمای رومی پرداخت و گفت: جلوگیری از این کار تنها با یک ابلاغیه درست نمی ‌شود و اقداماتی که در این رابطه در مجموعه استان انجام‌ شده کافی نیست.
مقومی بر ضرورت اصلاح قانون ماده صد  تأکید و بیان کرد: نمای رومی با هویت شهر در حال بازی است و باید کمیته نما نسبت به گذشته اهتمام بیشتری داشته باشد و جلوگیری از ساخت این نوع از نماهای ساختمانی را در اولویت قرار دهد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم در خاتمه بیان داشت: هم‌چنین باید از ظرفیت دستگاه قضایی استفاده و چند پروژه‌ای که انجام می ‌شده و شاخص هستند باید با اقدام قضایی از انجام آن جلوگیری گردد، چرا که ساخت نمای رومی با فرهنگ ایرانی اسلامی مغایرت داشته و در مجموع به زندگی و فرهنگ ما آسیب می ‌زند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۹
449 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0