برگزاری جلسه سوم کانون تفکر برگزاری جلسه

برگزاری جلسه سوم کانون تفکر

کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سومین جلسه خود شبکه سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان را بررسی نمود.

کد خبر: 971215015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ - ۵:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سومین جلسه خود شبکه سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان را بررسی نمود.

برگزاری جلسه سوم کانون تفکر

برگزاری جلسه سوم کانون تفکر

برگزاری جلسه  سوم کانون تفکر

در این جلسه که در سالن جلسات نظام مهندسی برگزار گردید، ابتدا سالاری – ریاست سازمان، با اشاره به نتایج حاصل از جلسات قبلی این کانون، ابراز امیدواری کرد با مشارکت هرچه فعال‌تر مهندسان و صاحبنظران بتوان به راه‌کارهای اساسی در جهت تحول و انسجام هرچه بهتر سازمانی دست یافت.
سالاری با تبیین ویژگیهای کار سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یک نهاد مردمی و فنی تخصصی، اهداف عالی سازمان را در جهت بهبود کیفیت ساخت و ساز و رعایت اصول و دستورالعملها بر مبنای مقررات ملی ساختمان، اعلام نمود.
به گفته سالاری، نیروی انسانی متخصص و باتجربه سازمان با ایجاد شبکه پویا و خلاق میتواند به بلوغ مورد انتظار برسد و تحقق این هدف نیازمند همفکری و جستجوی راه‌کارهای نوین در تشکل ‌هایی چون کانون تفکر سازمان است.
در این نشست، کارشناسان در مورد رابطه هدفمند واحدهای سازمانی با یک‌دیگر و تعریف اهداف مشترک سازمان و دستگاههای همسو بویژه شهرداری، راه و شهرسازی، ثبت اسناد و املاک، استاندارد، آموزش فنی و حرفه ای و شرکتهای خدمات زیرساختی از جمله: شرکت آبفا، شرکت برق، شرکت گاز و شرکت مخابرات سخن گفتند.

برگزاری جلسه سوم کانون تفکر

در این جلسه، هم‌چنین اهداف مشترک شبکه ناظرین، مجریان ذی صلاح، پیمانکاران، انبوه سازان و دفاتر مهندسی برای همسویی و هم افزایی و ایجاد رابطه موثر شبکه سازی بین عناصر در جهت نیل به وضع مطلوب مورد بررسی قرار گرفت.
کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان هم‌چنین وضع شبکه‌های برون سازمانی و ارتباط آن با نوآوری باز و ایجاد مکانیزمهای اجرایی آن را بررسی کرد.
در این جلسه، مرتضی خانی – مدیر برنامه‌ریزی و پیشبرد استراتژی منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد در مورد ضرورت شبکه‌سازی در جهت بهبود عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان سخن گفت.
علیرضا عابدینی – دبیر انجمن شهر هوشمند یزد نیز به ارائه ساز و کار شبکه‌سازی با توجه به گروه‌ های مرتبط با سازمان نظام مهندسی ساختمان پرداخت و علی چهره – ریاست گروه نوسازی و تحول اداری سازمان قمت استان یزد راه‌کارهای ایجاد شبکه‌سازی بر بستر IT در سازمان نظام مهندسی ساختمان را تشریح نمود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اسفند ۹۷
475 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0