تخلف نود درصد ساخت و سازها در مشهد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

تخلف نود درصد ساخت و سازها در مشهد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: نود درصد ساخت و سازها در مشهد دارای تخلف هستند

کد خبر: 971213010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ - ۳:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: نود درصد ساخت و سازها در مشهد دارای تخلف هستند

تخلف نود درصد ساخت و سازها در مشهد

تخلف نود درصد ساخت و سازها در مشهد

تخلف نود درصد ساخت و سازها در مشهد

حسین شرکاء این مطلب را در جلسه خبری برگزاری پنجمین گردهمایی ملی فناوری ‌های نوین صنعت ساختمان در مشهد بیان کرد و گفت: تا زمانیکه بودجه شهرداری‌ ها توسط خودشان تأمین گردد، وضعیت فعلی در شهر ادامه پیدا خواهد کرد.
شرکا ادامه داد: هم اکنون طرح مصوب تفصیلی وجود دارد که مبنای کار ماست و اگر تغییراتی انجام می‌ گردد بمعنای زیر پا گذاشتن طرح تفصیلی است و مسئولان شورای شهر نیز اعلام کرده‌اند مشکل شهرداری‌ ها از روزی شروع شده است که تأمین بودجه به خود آن ‌ها واگذار گردید و هنگامی که برنامه ریزی بلندمدت برای تأمین بودجه ندارند و به مسائل اقتصاد پایدار توجه نمی‌ کنند، مجبور هستند تأمین هزینه کنند که یکی از موارد رایج در شهر مشهد، تراکم و طبقه فروشی است.
وی تصریح کرد: این در حالی است که تا به حال هیچگاه کسی سؤال نکرده است چرا این وضعیت بوجود آمده است؟ رویکردی که در حال حاضر شورای شهر و شهرداری مشهد دارند نسبت به گذشته تغییر کرده است و این موضوع را کنترل می‌ کنند و بهمین علت درآمد آن ‌ها کاهش پیدا کرده است.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه از برگزاری پنجمین گردهمایی ملی فناوری ‌های نوین صنعت ساختمان در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفندماه جاری در مشهد خبر داد و افزود: هدف اصلی این گردهمایی، ترویج و فرهنگ سازی و آموزش و پژوهش است که در قالب مقاله ‌ها و کارگاه ‌های آموزشی به شرکت کنندگان انتقال داده می ‌شود.
محمدرضا اخوان عبداللهیان گفت: رویکرد این دوره از گردهمایی ملی فناوری‌ های نوین ساختمان، ساختمان ‌های بلند مرتبه است که در محورهای آتش سوزی و ایمنی، سازه و زمین لرزه، تأسیسات مکانیکی و برقی، انرژی و معماری پایدار، مصالح استاندارد و هوشمندسازی است که به هر موضوع این گردهمایی که نگاهی بیندازیم، موضوع آسایش و امنیت و زندگی با کیفیت برای مردم با ترویج این رویکردها زندگی بهتر را فراهم می‌ کند.

تخلف نود درصد ساخت و سازها در مشهد

وی خاطر نشان ساخت: به دبیرخانه این گردهمایی، پنجاه و پنج مقاله ارسال شده است که مراحل داوری آن برگزار و سی و دو مقاله نیز برای ارائه حضوری به این گردهمایی انتخاب شده است و در کنار برگزاری پنجمین گردهمایی ملی فناوری‌ های نوین صنعت ساختمان، نمایشگاهی با حضور هفده شرکت تولیدکننده فناوری‌ های نوین ساختمان برگزار می‌ گردد و حدود هشتصد تا هزار مهندس بمدت ۲ روز در سی و دو کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد و برای اولین بار صد و هشتاد مهندس بصورت مجازی در این گردهمایی شرکت خواهند کرد.

منبع: قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسيسات مکانيکي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۷
572 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0