استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور علی محمدنیا

استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور

در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی بابلسر؛ رئیس کمیسیون مجریان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور میتواند فرصتی باشد.

کد خبر: 971211016 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ - ۴:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  از سازمان   نظام مهندسی ساختمان مازندران،در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی بابلسر؛ رئیس کمیسیون مجریان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور میتواند فرصتی باشد.

استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور

استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور

استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی  برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور

علی محمدنیا در آیین جشن روز مهندسی در شهرستان بابلسر با بیان این که نظام مهندسی با جمعیتی بالغ بر پانصد هزار نفر بزرگترین صنف کشور است، گفت: استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور میتواند فرصتی باشد، ولی متأسفانه از تمام ظرفیت مهندسان بهره گرفته نمیشود و این تعداد بالا تبدیل به یک تهدید می گردد.
محمدنیا با اشاره به وظایف خطیر مهندسان در ایجاد امنیت و آرامش در ساخت و ساز گفت: رعایت اصول حرفه ای نظام مهندسی از دغدغه جدی مهندسان و فعالان این قشر است و عدم توجه به این موضوع سبب بروز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و صنفی می‌ شود. در این راستا میبایست مهندسي را در همه مسائل زندگي اعم از مسائل اجتماعی، اقتصادی، صنفی و بخصوص اخلاق حرفه ای رعايت شود.
وی با بیان این که سازمان بصورت جدی پیگیر خواسته‌های به حق مهندسان است، گفت: در شرایط سخت سال گذشته و با توجه زاویه مدیریتی وزارت راه و شهرسازی با سازمان ‌های نظام مهندسی کشور اعضای هیات مدیره فقط به فکر حفظ سازمان بوده است.
وی با عنوان این که تلاش برای حفظ دستاوردهای سازمان و ایجاد تعامل با وزارت خانه از مباحث جدی است که در این دوره از فعالیت هیئت مدیره بصورت ویژه پی‌گیری می‌گردد، ادامه داد: ارتقا فعالیت ‌های بیمه‌ای همکاران و روان سازی خدمات نظام مهندسی از دغدغه‌های جدی هیات مدیره هشتم است.
محمدنیا اظهار داشت: هیات مدیره دوره جدید نسبت به دوره گذشته تعامل بسیار خوبی با همدیگر داشته و این امیدست با تعامل برون سازمانی نقش مهمی در ارتقا ساخت و ساز در استان داشته باشیم.

استفاده از ظرفیت سازمانهای نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز و آبادانی کشور

رئیس کمیسیون مجریان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران گفت: هم اکنون تعامل بسیار مناسبی وزارتخانه با نظام مهندسی دارد، شرایط مدیریتی وزارتخانه با توجه به تغییراتی که انجام شده نوید بخش روزهای خوبی است.
محمدنیا در خاتمه از هیات رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر و کانون مهندسین بابلسر به جهت برگزاری این برنامه قدردانی نمود.
در آغاز، سهیل عابدینی – ریاست دفتر نمایندگی نظام مهندسی بابلسر به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۷
548 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0