یازدهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نشست هیأت مدیره سازمان

یازدهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

یازدهمین نشست هیأت مدیره سازمان روز شنبه مورخ ششم بهمن ماه نود و هفت از ساعت شانزده تا 19:30 در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید

کد خبر: 971107014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،یازدهمین نشست هیأت مدیره سازمان روز شنبه مورخ ششم بهمن ماه نود و هفت از ساعت شانزده تا ۱۹:۳۰ در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

یازدهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

یازدهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

یازدهمین نشست هیأت مدیره سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار گردید+مصوبات

۱-موضوع تشکیل کمیسیون های سازمان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد؛ مصوب شذ که تا پایان سال ضرورتی برای تشکیل مجدد کمیسیون به روال سابق وجود ندارد. در سال نود و هشت بنا به تشخیص هیأت مدیره مبتنی بر نیازهای اعلامی در هر مورد، نسبت به تشکیل کمیسیونها و کارگروههای لازم تصمیمگیری خواهد شد.
۲-زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، با دستور کار بودجه پیشنهادی سال نود و هشت مطرح و تاریخ یازدهم و بیست و پنجم اسفند سال جاری مصوب شد.
۳-در مورد تضمین اعتبار اخذ وکالت برای انتخابات بازرسی ابتدا با طرح موضوع بعنوان دستور کار موافقت گردید و مقرر گردید دفاتر نمایندگی موظف باشند احراز هویت موکل را بصورت حضوری و با ثبت تصویر و اثر انگشت موکل انجام دهند و به ستاد مرکزی جهت ثبت ارسال گردد.

۴-در مورد پروژه های اضافه بنا استحکام بنا که تا به حال در سازمان به ثبت نرسیده اند بر اساس مصوبه هیأت مدیره مقرر شد بنای دریافت شناسنامه فنی و ملکی طبق سال وقوع تخلف باشد و مبنای دریافت حق السهم سازمان هم بر مبنای سال ثبت پروژه در سازمان است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۷
583 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0