معدن

تغییراتی در قرارداد مسئولان فنی معادن کشور از سال ۹۶ اعمال می شود

نادعلی اسماعیلی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی معدن لرستان افزود: طبق این تغییرات 25 درصد قرارداد باید از ابتدای کار توسط بهره بردار تضمین شود.

کد خبر: 960507087 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ - ۵:۴۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نادعلی اسماعیلی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی معدن لرستان افزود: طبق این تغییرات ۲۵ درصد قرارداد باید از ابتدای کار توسط بهره بردار تضمین شود. تغییراتی در قرارداد مسئولان فنی معادن کشور از سال ۹۶

تغییراتی در قرارداد مسئولان فنی معادن کشور از سال 96

تغییراتی در قرارداد مسئولان فنی معادن کشور از سال ۹۶

تغییراتی در قرارداد مسئولان فنی معادن کشور از سال ۹۶

وی با بیان اینکه همزمان با این تغییر، نظارت بر فعالیت مسئولان فنی افزایش می یابد، اظهار کرد: این قرارداد جدید اهرمی است که در صورت پرداخت نشدن حق قرارداد مسئولان فنی از جانب بهره برداران به کار گرفته می شود. 
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با تاکید بر تلاش تمامی اعضای سازمان برای ثابت شدن ارزش و جایگاه آن در کشور گفت: با توجه به سیاست های دولت بنا نیست دولت بزرگتر و نیرو استخدام شود که در همین راستا در آینده بسیاری از امور به سازمان قانونمند و شناسنامه دار نظام مهندسی معدن واگذار می شود. 
وی فعالیت صادقانه و علمی را ضرورتی انکارناپذیر دانست و افزود: مهندسان سازمان باید به نحوی عمل کنند که پایه فنی سازمان زیر سوال نرود. 
اسماعیلی اظهار کرد: اعضای سازمان نظام مهندسی معدن کشور باید توان علمی و کارشناسی خود را افزایش دهند چراکه در غیر اینصورت بهره برداران از بکارگیری آنان خودداری می کنند. 


وی آموزش را از اساسی ترین برنامه های سازمان نظام مهندسی معدن کشور برشمرد و افزود: آیین نامه راه اندازی بخش پژوهش این سازمان تدوین شده و پس از نهایی شدن ابلاغ می شود. 
در این نشست در خصوص مواردی از جمله ضرورت قطع ارتباط مالی مسئولان فنی با بهره برداران، آموزش ضمن خدمت، ارتباط بیشتر دانشگاه ها با سازمان نظام مهندسی معدن و انجام فعالیت های پژوهشی تبادل نظر شد

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ بهمن ۹۵
1176 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0