تاکید بر رعایت الزمات پیش‌بینی شده در مباحث دوم مقررات ملی ساختمان با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ های نظام‌ مهندسی و شهرداری ‌ها

تاکید بر رعایت الزمات پیش‌بینی شده در مباحث دوم مقررات ملی ساختمان در مورد صدور شناسنامه فنی و ملکی

نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر تنظیم و صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در سطح کشور با حضور صاحب نظران بررسی گردید. مقرر شده است نشست های فوق تا رسیدن به نتایج مورد توافق و اصلاح وضع موجود، ادامه یابد.

کد خبر: 190915006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ - ۵:۵۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر تنظیم و صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در سطح کشور با حضور صاحب نظران بررسی گردید. مقرر شده است نشست های فوق تا رسیدن به نتایج مورد توافق و اصلاح وضع موجود، ادامه یابد.

تاکید بر رعایت الزمات پیش‌بینی شده در مباحث دوم مقررات ملی ساختمان

تاکید بر رعایت الزمات پیش‌بینی شده در مباحث دوم مقررات ملی ساختمان

مشکلات روند تنظیم و صدور صحیح شناسنامه فنی و ملکی ساختمان بررسی گردید/ تاکید  بر رعایت الزمات پیش‌بینی شده در مباحث دوم مقررات ملی ساختمان در مورد صدور شناسنامه فنی و ملکی

نشست بررسی مشکلات روند اجرا و صدور شناسنامه فنی و ملکی

نشست بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر تنظیم و صدور صحیح شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در سطح کشور با حضور نویریان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان،‌ طاهری رییس سازمان ‌نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، نمایندگانی از سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان کشور و استان تهران، شهرداری تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

در حال حاضر تنظیم و صدور شناسنامه فنی و ملکی برای گروه ‌های ساختمان طبق بند ۲-۹ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان (نظامات اداری) و نیز فصل ششم پیوست همین مبحث نیازمند رعایت تمام الزامات و ترتیبات پیش‌بینی شده همچون بکارگیری کارگران ماهر و مجری ذی صلاح و نیز همراهی دستگاه‌ ها و سازمان ‌های متولی امر در اجرای کامل و جامع در سطح کشور است. به گفته صاحبنظران و در سال ‌های گذشته، شاهد صدور شناسنامه فنی و ملکی در بسیاری از استان‌ ها، بدون رعایت الزامات و ترتیبات پیش‌بینی شده بوده‌ایم که بهمین منظور نشست هم‌اندیشی فوق به پیشنهاد و میزبانی دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، برگزار گردید.

تاکید بر رعایت الزمات پیش‌بینی شده در مباحث دوم مقررات ملی ساختمان

در این نشست، بخشی از روند فوق مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید، نشست ها تا حصول نتیجه و اصلاح وضع موجود ادامه یابد.

علاوه بر نویریان، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، طاهری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، میری معاون ساختمان شهرداری تهران، صلاحی مدیرکل معماری ساختمان شهرداری تهران، مجربی‌کرمانی دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور و تعدادی از کارشناسان دفتر توسعه مهندسی ساختمان و اداره کل نظام مهندسی ساختمان استان تهران در این نشست حاضر بودند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ شهریور ۹۸
489 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0