راه اندازی سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) در سازمان نظام مهندسی نرم افزار تیکتینگ

راه اندازی سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

با هدف تکریم ارباب رجوع و کاهش تردد به سازمان، سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از (یک شنبه شانزدهم/تیرماه/98) راه اندازی گردید.

کد خبر: 190716006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ - ۹:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خوزستان،با هدف تکریم ارباب رجوع و کاهش تردد به سازمان، سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از (یک شنبه شانزدهم/تیرماه/۹۸) راه اندازی گردید.

راه اندازی سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) در سازمان نظام مهندسی

راه اندازی سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) در سازمان نظام مهندسی

راه اندازی سیستم نرم افزار تیکتینگ  (Ticketing) در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

این نرم افزار یک راه ارتباطی کارا و مؤثری بین سازمان و اعضا است، ارباب رجوع و اعضا میتوانند در هر لحظه از طریق این درگاه با سازمان ارتباط برقرار نمایند، این مهم سبب میشود فشار راه‌های ارتباطی دیگر مانند تلفن تا میزان زیادی کاسته شود.

در نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) اعضا و مراجعه کنندگان سازمان در صورتیکه هر گونه پرسش و یا درخواستی داشتند میتوانند به پورتال و حساب کاربری خود مراجعه کنند و از قسمت تیکت آن را برای واحد و کارمند مربوطه ارسال کنند و همکاران ما در اسرع وقت به درخواستهای شما پاسخ میدهند.

روال کلی انجام عملیات در این نرم افزار بدین شکل است که یک موضوع یا درخواست (تیکت – Ticket ) توسط عضو و یا ارباب رجوع ایجاد و بسوی یک واحد تعریف شده از سازمان یا یک شخص خاص ارسال می‌ گردد. این درخواست از لحظه‌ی ایجاد، ممکن است توسط کاربران مختلفی به روز رسانی شده و موارد متعددی در زمینه‌ی پی‌گیری آن به انجام برسد.

راه اندازی سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) در سازمان نظام مهندسی

اما نکته‌ی مهم در این مورد این است که این درخواست را می‌ توان از همان ابتدا تا انتها پی‌گیری کرد.

بواسطه‌ی استفاده از این سیستم‌ و با توجه به مستند شدن تمامی ارتباطات پرسنل و ارباب رجوع در این نرم افزارها، مزایای مهمی از جمله عدم انکار‌پذیری در نیازهای اعلام شده و پاسخ‌ های دریافتی، متمرکز شدن کلیه ارتباطات سازمان بصورت مستندسازی شده در یک بستر واحد، امکان دریافت گزارش های آماری از عملکرد پرسنل، واحدهای سازمان و …، امکان تشخیص واحدهای پرکارتر و تقویت یا افزایش نیروی کاری برای آن قسمت، امکان دسترسی به تاریخچه‌ی تمامی درخواست‌های ثبت شده در سیستم برای اعضا یا پرسنل، امکان مشاهده میزان رضایت‌مندی جلب شده توسط پرسنل مختلف سازمان در زمینه پاسخگویی به مشکلات و موارد مطرح شده از اعضا امکان‌پذیر است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ تیر ۹۸
1004 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0