اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحد‌های تولیدی معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان

اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحد‌های تولیدی پرورش میگو

معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از برگزاری نخستین دوره آموزش و به کارگیری مسئولین فنی واحدهای تولیدی پرورش میگو برای اولین بار در کشور و با همکاری و هماهنگی اداره کل شیلات هرمزگان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در چارچوب ماده بیست و یک و بیست و ششم دستورالعمل ماده پنج قانون نظام جامع دامپروری کشور خبر داد.

کد خبر: 190623015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ تیر ۹۸ - ۳:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از برگزاری نخستین دوره آموزش و به کارگیری مسئولین فنی واحدهای تولیدی پرورش میگو برای اولین بار در کشور و با همکاری و هماهنگی اداره کل شیلات هرمزگان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در چارچوب ماده بیست و یک و بیست و ششم دستورالعمل ماده پنج قانون نظام جامع دامپروری کشور خبر داد.

اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحد‌های تولیدی

اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحد‌های تولیدی

اشتغال فارغ التحصیلان رشته های  مرتبط شیلات در واحد‌های تولیدی پرورش میگو

عبدالرسول دریایی با عنوان این که این مهم پس از برگزاری هشت دوره آموزشی در زمینه مدیریت مزارع پرورش میگو توسط اساتید برگزار شده است، بیان کرد: در این دوره از آزمون تعداد سی و نه داوطلب با مدرک تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی‌ارشد و دکتری ثبت‌نام کردند.

دریایی، ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان رشته شیلات، مدیریت و نظارت علمی و بهبود کیفیت تولید در مزارع پرورش میگو را مهم‌ترین هدف برگزاری این آزمون خواند و افزود: پذیرفته‌شدگان در این آزمون می ‌توانند بعنوان مسئول فنی بخش شیلات در مراکز پرورش میگو مشغول به کار گردند.

وی با عنوان این که برنامه ریزی این مهم از دی ماه نود و هفت شروع گردید، تصریح کرد: افرادی که توانسته اند در آزمون و مصاحبه تخصصی سال جاری پذیرفته شوند بعد از سطح بندی در کمیته ساماندهی با عقد قرار داد بعنوان مسئول فنی مزارع پرورش میگو مشغول بکار خواهند شد.

اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحد‌های تولیدی

وی یاد آور شد: خوشبختانه با توجه به ظرفیت موجود پرورش میگو در استان، روند برگزاری دوره آموزش و به کارگیری مسئولین فنی واحدهای تولیدی پرورش میگو ادامه دار بوده و بی تردید نقش مهمی در به کارگیری و اشتغال زایی فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با شیلات دارد.

منبع: خبرنما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۸
675 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید