معدن کاری سبز آسیب ‌های زیست‌ محیطی را کاهش می ‌دهد مسئول ‌روابط‌عمومی اتاق بازرگانی زنجان

نخستین کمیته دانشجویی استان زنجان تشکیل شد.

مسئول ‌روابط‌عمومی اتاق بازرگانی زنجان بیان داشت: اولین کمیته دانشجویی استان زنجان تشکیل گردید.زهرا سعادتی بیان کرد: اولین کمیته‌ دانشجویی زنجان با هم کاری خانه معدن زنجان و سازمان نظام مهندسی معدن که در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار گردیده بود با تعیین اعضای کمیته بکار خود پایان داد.

کد خبر: 9904 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اسفند ۹۵ - ۵:۱۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مسئول ‌روابط‌عمومی اتاق بازرگانی زنجان بیان داشت: اولین کمیته دانشجویی استان زنجان تشکیل گردید.زهرا سعادتی بیان کرد: اولین کمیته‌ دانشجویی زنجان با هم کاری خانه معدن زنجان و سازمان نظام مهندسی معدن که در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار گردیده بود با تعیین اعضای کمیته بکار خود پایان داد.نخستین کمیته دانشجویی استان زنجان

نخستین کمیته دانشجویی استان زنجان

نخستین کمیته دانشجویی استان زنجان

نخستین کمیته دانشجویی استان زنجان

سعادتی گفت: حلقه مفقوده ارتباط دانشگاه و صنعت که همیشه جزیی از موضوعهای مورد بحث و قابل تفکر زیادی از دستگاههای اجرایی بوده و متعاقبا جلسات مختلفی در راستای بهبود این حلقه برگزار میگردد.

ایشان افزودند: اینبار دانشجوها با پی‌بردن به اهمیت و حساسیت موضوع دستیاری بهم به داده تا با هم کاری و تعامل برای گره‌گشایی این حلقه گم شده گامی بردارند بهمین منظور جمعی از دانشجوها با اجتماع در سالن جلسه های اتاق بازرگانی و تشکیل جلسه‌ای بوسیله خود دانشجوها بود کمیته‌ای تشکیل دادند.

وی عنوان کرد: در این میزگرد که بهمت خانه معدن زنجان برگزار میگردد دانشجوهای رشته‌های مختلف از جمله معدن‌، متالورژی و مواد و دیگر رشته‌های مربوط علاوه‌بر مطرح کردن ایده‌های خود بمنظور اعتلای این حلقه گم شده بطور مختصری ارتباط رشته‌های دانشگاهی خود را با بخشهای مختلف صنعت توضیح دادند.
این مقام مسئول با اشاره بهدف تشکیل این کمیته، عنوان کرد: هدف از این میزگرد و تشکیل این کمیته دانشجویی بهبود بخشیدن به ارتباط صنعت و دانشگاه است.

در این میزگرد بعد از رای‌گیری محمدرضایی،فاطمه ندرلو، حسین مسیبی، مصطفی باطزرگانی،احسان خوش‌آئین، مهران قزل باش و مهرداد کردلو بعنوان اعضای کمیته دانشجویی انتخاب گردیدند.

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اسفند ۹۵
1403 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0