برگزاری دوره آموزشی صلاحیت بازرسی برق در شهرهای استان معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران

بیکارشدن نه هزار عضو نظام مهندسی استان مازندران

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: درنظام مهندسی استان مازندران گفته میشود چهارده هزار عضو داریم که نه هزار نفر آن در انتظار شغلند.

کد خبر: 9427 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: درنظام مهندسی استان مازندران گفته میشود چهارده هزار عضو داریم که نه هزار نفر آن در انتظار شغلند. بیکارشدن نه هزار عضو نظام مهندسی استان مازندران

بیکارشدن نه هزار عضو نظام مهندسی استان مازندران

بیکارشدن نه هزار عضو نظام مهندسی استان مازندران

بیکارشدن نه هزار عضو نظام مهندسی استان مازندران

محمدحسین فلاح درگردهمایی روز مهندس اذعان کرد: دردنیا اگرمجموعه‌ای چهارهزار عضو داشته باشد بعنوان یک سازمان موفق است اما درنظام مهندسی مازندران گفته میشود چهارده هزار عضو داریم که نه هزار نفر آن در انتظار شغلند.

فلاح ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یک مجموعه تخصصی است که باید بتوسعه بخش کشاورزی کمک کند ودرراستای توان مند کردن کشاورزان قدم بردارد.
وی عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان جویای کاردرسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بایدبه کارآفرینی دراین بخش فکرکنندوقرارنیست تمام دانش‌آموختگان دانشگاهی در دستگاههای دولتی استخدام شوند.

معاون سازمان جهادکشاورزی استان مازندران با عنوان این که بخش کشاورزی پتانسیلی است که این افراد بایدخودراازاین بخش احیا کنند،افزود: بخش کشاورزی پتانسیل خوبی برای کسانی است که بدنبال شغلند و دولت حمایتهای لازم را برای اعطای تسهیلات و صدور مجوز در این بخش دارد.

ایشان با اشاره به این که دوره‌های آموزشی که در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار میگردد باید مهارت‌اندوزی بالایی داشته باشد،تصریح کرد: دوره‌های آموزشی باید منجر بمهارت شود تا بتواند درآمدی برای افراد حاصل شود و سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید دوره‌های کاربردی برگزار کند که منجر به افزایش درآمد گردد.

فلاح یادآورشد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در واگذاری وظایف تصدیگری بنظام مهندسی همت بخرج نمیدهد و هم کاری لازم را طبق قوانین خواهد داشت.

وی در پایان تشریح کرد: باید به بازخورد عمل کردهای خود در حوزه کشاورزی بیندیشیم و بدانیم که عمل کردهای ما در میان کشاورزان و مردم چه دستاوردی و چه جایگاهی دارد.

 

منبع: بلاغ نیوز

 

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۵
1208 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0