ساختمان ‌های بتنی مقاوم در برابر زلزله رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان گفت:

فعالیت پنج هزار و پانصد مهندس دارای پروانه در سطح استان همدان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به عضویت هشت هزار و پانصد نفر در نظام مهندسی استان همدان،بیان کرد: از این تعداد پنج هزار و پانصد نفر دارای پروانه و بقیه بدون پروانه هستند.

کد خبر: 9216 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ - ۳:۱۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به عضویت هشت هزار و پانصد نفر در نظام مهندسی استان همدان،بیان کرد: از این تعداد پنج هزار و پانصد  نفر دارای پروانه و بقیه بدون پروانه هستند.فعالیت پنج هزار و پانصد مهندس دارای پروانه در سطح استان

فعالیت پنج هزار و پانصد مهندس دارای پروانه در سطح استان

سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان

فعالیت پنج هزار و پانصد مهندس دارای پروانه در سطح استان

آقای امیر سلیمی شنبه چهارده اسفند درمراسم تجلیل از مقام و جایگاه مهندسان شهرستان ملایر، به توانمندیهای مهندسان استان همدان در ساخت‌وساز ساختمان و تأسیسات اشاره کرد وگفت: با توجه به ظرفیتهای استان طی سالهای اخیر کمتر از وجود و ظرفیت مهندسان در بخشهای مختلف استفاده شده که ریشه این مشکلات به علت رکود ساخت‌وساز در بخش مسکن است.

سلیمیافزود: با وجود مهندسان توانا در رشته‌های مختلف ساختمان، تأسیسات، مکانیک، عمران و برق میتوان برای توسعه بیشتر در نقاط مختلف استان و رسیدن به هذفهای بالاتر گامهای موثری برداشت.

وی تصریح کرد: بمنظور بهبود کار مهندسان استان بدنبال بستن تفاهم‌نامه‌های مختلفی با اداره‌کل فنی‌وحرفه‌‌ای و شرکت شهرکهای صنعتی هستیم تا از حرفه و کار مهندسان استان در سایر بخشها استفاده شود.

رئیس سازمان مهندسی ساختمان همدان با اشاره به اینکه در چارچوب کار نظام مهندسی بردوباخت وجود ندارد و در این عرصه همه برنده هستند، بیان کرد: هدف همه ما اعتلای نظام و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف با توجه به رشته و نوع کار ماست.

اوبا بیان اینکه در این راستا شغل مهندسی برای توسعه و پیشرفت یک کشور از اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: آنچه به فعالان این حرفه ارزش میبخشد، برخورداری از ارزشهای انسانی و اخلاق و دانش بروز مهندسی است.

مهندسان نقشه‌های اجرایی را به درخواست مالک نپذیرند.

رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی همدان نیز تأکید کرد: مهندسان به هیج وجه نقشه‌های اجرایی را به درخواست مالک نپذیرند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف این موارد را به سازمان اطلاع دهند.

آقای مهدی جعفری با اشاره به اینکه این شورا با هدف رفع مشکلات و رسیدگی به تخلفات در بخشهای مهندسی فعالیت داردتصریح کرد: مهندسان بایددرانجام کارمراقب باشند تا مشکلاتی که باعث مراجعه و تشکیل پرونده برای آنها در شورا میشوند، بوجود نیاید.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اسفند ۹۵
1002 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0