جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید البرز

انتخاب مهندس محمد قنبری به عنوان چهره سال صنعت ساختمان

انتخابات چهارمین دوره چهره سال صنعت ساختمان در سال 95 دقایقی قبل پایان یافت و منتخبان با آرای شهروندان انتخاب شدند.

کد خبر: 9196 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ - ۱۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،انتخابات چهارمین دوره چهره سال صنعت ساختمان در سال ۹۵ دقایقی قبل پایان یافت و منتخبان با آرای شهروندان انتخاب شدند.مهندس محمد قنبری به عنوان چهره سال صنعت ساختمان

مهندس محمد قنبری به عنوان چهره سال صنعت ساختمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

 مهندس محمد قنبری به عنوان چهره سال صنعت ساختمان 

در چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان که به همت«مجتمع رسانه‌ای ساختمان» از ۳۰ بهمن ماه آغاز شده بود و تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۰اسفند ماه ادامه داشت، شهروندان مدیران مورد نظر خود در بخش های ساختمانی، عمرانی ومدیریت شهری را انتخاب کردند.

به این ترتیب علی اصغر مونسان با کسب ۶۶۶۹ رای از مجموع آرا به عنوان چهره سال صنعت ساختمان در گروه «مدیران دولتی» در سال جاری انتخاب شد.

بر پایه این گزارش در دسته «روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان»، مهندس محمد قنبری؛ رییس نظام مهندسی ساختمان استان البرز  با ۴۲۳۹ رای از مجموع آرا در دسته کلانشهرها به عنوان چهره صنعت ساختمان سال۹۵ برگزیده شد و  خانم الهام حیدری؛ رییس نظام مهندسی ایلام را با ۲۷۷۶ رای در دسته شهرها منتخب شد.

در دسته «شهرداران» نیز مهدی جمالی نژاد؛ شهردار اصفهان با کسب ۵۴۸۷ رای به عنوان چهره سال صنعت ساختمان دردسته کلانشهرها و مسعود نصرتی قزوینی نژاد؛شهردار قزوین با مجموع ۲۷۸۰ رای دردسته شهرها انتخاب شدند.

همچنین در گروه «روسای شورای شهر» مشتاق احمد ریگی؛ رییس شورای شهر زاهدان با کسب ۱۱۹۱ رای در دسته کلانشهرها و رضا زنگنه؛ رییس شورای شهر ملایر با مجموع ۱۲۲۶ رای در دسته شهرها به عنوان چهره صنعت ساختمان سال ۹۵برگزیده شدند.

علاوه بر این، سید کماالدین میرجعفریان؛ مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با مجموع ۶۶۲۰ رای از آرای مردمی به عنوان چهره صنعت ساختمان در دسته شهرها و علی خاوری؛ مدیر راه و شهرسازی گیلان با اخذ ۲۸۰۴رای از آرای کاربران در دسته کلانشهرها توانستند عنوان چهره صنعت ساختمان سال ۹۵را در دسته «مدیران راه و شهرسازی» به خوداختصاص دهند.

به این ترتیب انتخابات چهره سال صنعت ساختمان سال ۹۵ با مجموع ۱۳۶۱۰۵رای مردمی در شامگاه سه شنبه ۱۰ اسفند ماه به کار خود پایان داد.

بر این اساس جشنواره چهره سال صنعت ساختمان در سال جاری نیز همانند سال های گذشته با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد. با این تفاوت که در سال جاری مخاطبان از این امکان برخوردار بودند که در گروه‏های پنج گانه مدیران دولتی، شهرداران، روسای شورای شهرها، مدیران راه و شهرسازی و روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان (در دو دسته کلانشهرها و شهرها) به کاندیداهای خود رای دهند.

لازم به ذکر است، سه محور «ایمنی»، «رعایت حقوق شهروندی» و « محیط زیست پایدار» از اهداف برگزاری چهارمین دوره جشنواره چهره سال صنعت ساختمان بود که تلاش شد با جریان سازی و انجام بیش از دویست مصاحبه خبری و گزارش که با پوشش رسانه‌ای خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما همراه بود به یکی از مطالبات مهم مردمی تبدیل شود.

لازم به یادآوری است، انتخابات چهره سال صنعت ساختمان کشور که هرساله به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان برگزار می‌شود، انتخابی کاملاً رسانه ‏ای است و تمامی مدیران و مسوولان مذکور توسط مخاطبان و شهروندان انتخابمی شوند.

گفتنی است، تندیس منتخبان چهره سال دسته‌های پنج گانه شهرداری، روسای شورای شهر، مدیران راه و شهرسازی، روسای سازمان نظام مهندسی و مدیران دولتی در دو بخش شهرها و کلانشهرها در جشن پایان سال صنعت ساختمان،طی یک مراسم رسمی با حضور مسئولان دولتی و خصوصی در تاریخ ۱۷ اسفندماه اهدا خواهد شد.

در پایان، دبیرخانه چهره سال صنعت ساختمان وظیفه خود می داند از تمامی مدیران عمرانی که در جایگاه شهردار، رییس شورای شهر، رییس نظام مهندسی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر دولتی همکاری داشته اند تشکر نماید. همچنین از شهروندانی که بابیش از یکصد و سی و شش هزار رای، رکورد بالایی از مشارکت عمومی در نظرسنجی رسانه ای را به ثبت رساندند سپاسگزاری ویژه نماید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اسفند ۹۵
1342 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0