رییس سازمان نظام مهندسی استان زنجان:

تعرفه نظام مهندسی استانی خواهد شد

رییس سازمان نظام مهندسی استان زنجان بیان کرد: ضمن تلاش برای تخصصی تر کردن خدمات، از سال آینده تعرفه نظام مهندسی استانی میشود.

کد خبر: 9157 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵ - ۲:۳۶ ب.ظ

 

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،حسن مجتبی زادههدف از حضور خود در شهر ابهر را معارفه حمیدرضا عارفنیا بعنوان مسئول دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان ابهر و تجلیل از زحمات مصطفی شریفی مسئول سابق این دفتر تصریح کرد و افزود: نظام مهندسی باید طوری عمل کند تا مردم طعم واقعی خدمات را لمس کرده و بچشند.تعرفه نظام مهندسی استانی خواهد شد

تعرفه نظام مهندسی استانی خواهد شد

تعرفه نظام مهندسی استانی خواهد شد

تعرفه نظام مهندسی استانی خواهد شد

آقای مجتبی زاده با رد موضوع عدم حضور برخی مهندسین ابهری برای نظارت در پروژه های تحویل داده شده، تاکید کرد: با مقایسه کیفیت خدمات طی بیست سال گذشته با سازه های ساخته شده کنونی، میتوان پی برد که غالب مهندسان این سازمان متعهد و متخصصند. هر چند وجود نیروهای غیرمتعهد در نظام مهندسی مانند هر سازمان دیگری محتمل است.

مجتبی زاده نرخ دو درصدی خدمات مهندسی کشور در مقایسه با برخی از کشورهای همسایه را بسیار پایین دانست واشاره کرد: این رقم برای شهرستان ابهر از تعرفه استانی نیز پایینتر است.

وی درادامه تصریح کرد: اگر ادعا داریم که نرخ خدمات را بالا ببریم، باید با افزایش کیفیت خدمات مهندسی، طوری عمل کنیم که مردم هزینه های خود را با  رغبت بیشتری پرداخت کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی استان زنجان، گستردگی مهندسین در استان را فرصتی مناسب برای افزایش کیفیت خدمات مهندسی دانست و اظهار داشت: از سال آینده تلاش خواهیم کرد در تعرفه خدمات به شکل استانی عمل کنیم.

آقای مجتبی زاده دفتر نمایندگی ابهر را به دلیل آنکه زیر پانصد مهندس دارد، درجه دواعلام کرد و گفت: باید تلاش کنیم ضمن تخصصیتر کردن بخشهای آن از لحاظ ساختاری نیز این دفتر را ارتقاء دهیم.

مجتبی زاده  لازمه افزایش تعرفه را بالابردن کیفیت و تخصصیتر کردن خدمات مهندسی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در شهرستان ابهر بالای صد مهندس دارای پروانه اشتغال بکار هستند، باید انتخابات هیئت اجرایی دفتر نمایندگی را برگزار کنیم.

منبع: ذاکر نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۵
1408 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0