نقش سازمان نظام مهندسی در زیباسازی شهری استاندار ایلام بیان کرد؛

نقش سازمان نظام مهندسی در زیباسازی شهری

قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: علیرغم این که امروز مشکلاتی بر سر راه سرمایه گذاری در استان وجود دارد ولی تلاشهای صورت گرفته منتج به نتایج خوبی شده است.

کد خبر: 190826001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ - ۸:۳۲ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: علیرغم این که امروز مشکلاتی بر سر راه سرمایه گذاری در استان وجود دارد ولی تلاشهای صورت گرفته منتج به نتایج خوبی شده است.

نقش سازمان نظام مهندسی در زیباسازی شهری

نقش سازمان نظام مهندسی در زیباسازی شهری

هیئت مدیره جدید نظام  مهندسی ساختمان استان در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند/سازمان نظام مهندسی نقش بسزایی در زیباسازی شهری دارد

 

وی در دیدار با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، نقش این سازمان را در زیباسازی شهری مهم خواند و افزود: هیئت مدیره جدید درجهت رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

سایمانی در مورد فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان در عراق نیز اظهار کرد: در دیدارهای دوجانبه با استاندار واسط عراق در مورد فعالیت دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در استان واسط عراق تفاهم نامه های انجام شده و هم‌چنین برای استفاده از ظرفیتهای استان در بحث ساخت و ساز و عمران این استان نیز مذاکرات و توافقاتی هم صورت گرفته و دوستان باید در این زمینه فعال گردند.

استاندار ایلام در ادامه نقش وحدت را در ایجاد هم افزایی مهم خواند و ان را زمینه ساز رفع مشکلات و ایجاد توسعه ذکر کرد و افزود: علیرغم این که امروز مشکلاتی بر سر راه سرمایه گذاری در استان وجود دارد ولی تلاشهای صورت گرفته منتج به نتایج خوبی شده است.

سلیمانی، نخستین مشکل را عدم همراهی با سرمایه گذاری در استان عنوان کرد و افزود: بعنوان مثال در واگذاری زمینها با دید بسته اقدام میکنیم و این موضوع سرمایه گذاران را از استان فراری میدهد.

نقش سازمان نظام مهندسی در زیباسازی شهری

وی در ادامه به تلاشهای انجام گرفته در راستای جذب سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: رایزنیهای فراوانی برای جذب سرمایه گذاری در استان انجام شده است که در این راستا میتوان به سفر هیئت بلند پایه اقتصادی کشور به استان اشاره کرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: کارخانه pp با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان، طرح تقویت خطوط انتقال گاز با اعتبار صد و سی میلیون یورو، لرزه نگاری میادن گازی در بیجار و ایوان با اعتبار ششصد میلیارد تومان، لرزه نگاری و اکتشاف، بهره برداری از میادین نفتی آبدانان با اعتبار هزار و دویست میلیارد تومان و … اختصاص یک میلیارد دلار به پروژه آبان و پایدار از آن جمله هستند‌.

سلیمانی در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر انتقاد منصفانه از طرف رسانه ها یاد آور شد: به طور کلی در رسانه ها و فضای مجازی سه نوع انتقاد وجود دارد که یا درست است که باید اصلاح گردد یا قسمتی از آن درست و قسمت دیگر غلط است که این نیز مغرضانه نبوده و میبایست پاسخ داده شود و انتقاداتی نیز نادرست و مغرضانه بوده که نباید به آن ها پاسخ داده شود چرا که وقت و توان کار را خواهد گرفت.

منبع: تابناک ایلام

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ شهریور ۹۸
633 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0