برگزاری جلسه صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی استان‌ها فرج الله رجبی

برگزاری جلسه صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی استان‌ها

در حاشیه برگزاری بیست و دومین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، جلسه صمیمی مهندس رجبی با مدیران روابط عمومی استان‌ها برگزار گردید.

کد خبر: 190719001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ تیر ۹۸ - ۵:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در حاشیه برگزاری بیست و دومین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، جلسه صمیمی مهندس رجبی با مدیران روابط عمومی استان‌ها برگزار گردید.

برگزاری جلسه صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی استان‌ها

برگزاری جلسه صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی استان‌ها

جلسه صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران  روابط عمومی استان‌ها برگزار گردید

فرج الله رجبی در این جلسه با تاکید بر نقش موثر روابط عمومیها در راستای اعتلا و ارتقاء سازمانهای نظام مهندسی ساختمان گفت: در طی این سال‌ها شاهد برخی تنشها در حوزه نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی بودیم که تلاش کردیم تا منافع مهندسان و مردم بر اساس قوانین و ضوابط دنبال گردد.
رجبی تصریح کرد: امروز خوشبختانه سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها آرامش نسبی دارند و امیدوار هستیم این روند در دوره آتی با تلاشهایی که در شورای مرکزی صورت میگیرد ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: روابط عمومیها می بایست دستاوردهای بیش از ۲ دهه نظام مهندسی را به جامعه بشناسانند که این امر می بایست با ابزارهای گوناگون اطلاع رسانی و در قالبهای مختلف صورت پذیرد.
وی هم‌چنین گفت: انتظار آن بود تا ارتباط شورای مرکزی با روابط عمومی استانها بیش از این تقویت میشد ولی متاسفانه به علت معطوف بودن تلاشها در جهت خنثی سازی تنشهای ایجاد شده در طی سال‌های اخیر ، این امر محقق نشد.
رجبی در ادامه گفت: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی نظام مهندسی ساختمان بمنظور گسترش مباحث اطلاع رسانی و فعالیتها به مهندسان و عموم جامعه از همان ابتدای دوره هفتم شورای مرکزی مدنظر بوده که به علل مختلفی اجرایی نشد که انتظار میرود در دوره فعالیت شورای هشتم این امر محقق گردد.

رییس سازمان شورای مرکزی در خاتمه با تقدیر از تلاشهای روابط عمومی نظام مهندسی استانها ، حضور مدیران روابط عمومی در اجلاس هیات عمومی در جهت اطلاع رسانی مباحث مطرح شده را موثر و تاثیرگذار دانست.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۸
634 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0