ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهر نود و هشت ثبت نام آزمون

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهر نود و هشت

بدین وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان شرکت در آزمون ‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی سال‌جاری می ‌رساند، آزمون‌ های مذکور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ هجدهم و نوزدهم مهر سال نود و هشت برگزار خواهد شد

کد خبر: 190707005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ تیر ۹۸ - ۸:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد،بدین وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان شرکت در آزمون ‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی سال‌جاری می ‌رساند، آزمون‌ های مذکور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ هجدهم و نوزدهم مهر سال نود و هشت برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهر نود و هشت

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهر نود و هشت

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهر  نود و هشت

ثبت‌نام آزمون‌های مذكور تا روز جمعه مورخ بیست و یکم تیر ماه نود و هشت ادامه خواهد داشت. لازم به ذكر است از آن جایی که مهلت زمانی تعیین شده قابل تمدید نخواهد بود، لذا به تمامی داوطلبان عزیز توصیه می شود، در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. هم‌چنین در آزمون‌ های مذكور به جهت رفاه حال داوطلبان محترم و جلوگیری از تردد در فواصل طولانی بین‌شهری، در برخی از استان‌ های كشور حوزه‌های امتحانی در شهرهای جدید پیش‌بینی شده است كه داوطلبان می‌ توانند محل آزمون خود را در این شهرها انتخاب کنند.

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهر نود و هشت

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ تیر ۹۸
827 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0