برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی با حضور رییس سازمان نشست کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی

برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

در ابتدای نشست، نجفی الموسوی ریاست کمیسیون ضمن خوش آمد گویی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی در ابتدای آغاز به کارهیات مدیره هشتم با هدف گرداوری نظامنامه مربوطه شکل گرفت و بمنظور وحدت رویه در استان‌ به گرداوری نظام نامه، شیوه نامه و تقویم سال نود و هشت را در دستور کار کمیسیون قرار داد.

کد خبر: 980322003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ - ۱۲:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در ابتدای نشست، نجفی الموسوی ریاست کمیسیون ضمن خوش آمد گویی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی در ابتدای آغاز به کارهیات مدیره هشتم با هدف گرداوری نظامنامه مربوطه شکل گرفت و بمنظور وحدت رویه در استان‌ به گرداوری نظام نامه، شیوه نامه و تقویم سال نود و هشت را در دستور کار کمیسیون قرار داد.

برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی با حضور رییس سازمان

برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی با حضور رییس سازمان

نشست کمیسیون فرهنگی، رفاهی  و ورزشی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار شد

غلامحسین عسکری، رییس سازمان استان با تاکید کردن بر افزایش انگیزه و امید مهندسان و حفظ برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، عنوان کرد: تقویت روحیه مهندسان و پرداختن به مسائل فرهنگی و رفاهی، افزایش انگیزه، افزایش سطح سلامت اعضا محترم سازمان و ايجاد روحیه مناسب بين آنان، اقدام در راستای نهاديه نمودن « ورزشهای همگانی ماهیانه » و در جهت اعتلاي موارد فرهنگی و سلامت روحی اعضاء و افزايش ميزان تقيد اعضا به شرکت در این‌گونه موضوعات در اولویت قرار دارد.

در ادامه نشست، طرفه تابان، نائب رئیس کمیسیون و مهندس طبیبی دبیر کمیسیون گزارش عملکرد و تقویم پیشنهادی سال نود و هشت کمیسیون را به ریاست سازمان ارائه کرده و در باره برنامه کمیته های فرهنگی، رفاهی و ورزشی تبادل نظر شد.

برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی، رفاهی و ورزشی با حضور رییس سازمان

این نشست، به مدت دو ساعت با حضور غلامحسین عسکری، سید محمود نجفی الموسوی، مجید طرفه تابان، علی اصغر میرقادری، حمیدرضا فدوی، امید طبیبی جبلی، علی صادقانی، علی بهرامیان برگزار گردید و با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۸
761 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0