بازدید جمعی از مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان طیبه بینا

بازدید جمعی از مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

طیبه بینا، مدیر محیط زیست و ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت در جریان این بازدید بیان داشت: بمنظور توجه هر چه بیش تر به حفظ و نگه‌داری محیط زیست شهری واحد محیط زیست و ستاد توسعه پایدار در شهرداری رشت راه اندازی گردیده است.

کد خبر: 980226013 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸ - ۱:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،طیبه بینا، مدیر محیط زیست و ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت در جریان این بازدید بیان داشت: بمنظور توجه هر چه بیش تر به حفظ و نگه‌داری محیط زیست شهری واحد محیط زیست و ستاد توسعه پایدار در شهرداری رشت راه اندازی گردیده است.

بازدید جمعی از مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان

بازدید جمعی از مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان

بازدید جمعی از مدیران شهرداری رشت  از پنل خورشیدی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

صبح امروز جمعی از مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان بازدید کردند.
وی، هدف از این بازدید را تعامل بین دستگاهی مجموعه های شهرداری و نظام مهندسی گیلان برای استفاده از انرژیهای پاک و انتقال تجربیات ذکر کرد.
بینا با اشاره به راه اندازی پارک انرژیهای تجدید پذیر در مسکن مهر رشت ادامه‌ داد: این پارک با هدف حفظ محیط زیست، آموزش و حقوق شهروندی در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر محیط زیست و ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت یاد آور شذ: میتوان با تصویب طرحهای تشویقی در حوزه شهرسازی و ساختمان سازی قدم جدی به سوی استفاده از انرژیهای نو و تجدید پذیر برداشت.
سجاد رضایی نسب، مدیر امور عمرانی شهرداری رشت نیز در این بازدید به اهمیت استفاده از انرژیهای نو تاکید کرد و اظهار داشت: انرژیهای نو برخلاف سوختهای فسیلی آلودگی در محیط زیست ایجاد نمیکنند.

بازدید جمعی از مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان

رضایی نسب خاطر نشان ساخت: در دنیا استفاده از انرژیهای نو و تجدید پذیر رواج یافته اما در کشور ما به علت گران بودن قیمت کم‌تر مورد استفاده قرار گرفته که میتوان با فرهنگ سازی و آموزش شهروندان را به استفاده از انرژیهای نو ترغیب کرد.

منبع: حرف تازه

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اردیبهشت ۹۸
740 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0