نعمتیان

خدمات مهندسي و كنترل نظارت

در آیین برگزاری جشن مهندسی دفتر رامسر؛ رئیس گروه تخصصی عمران سازمان مازندران بیان کرد: موارد خوبي در زمينه خدمات مهندسي و كنترل نظارت در حال پیگیری است که بزودی ابلاغ می گردد.

کد خبر: 971215019 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ - ۵:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، در آیین برگزاری جشن مهندسی دفتر رامسر؛ رئیس گروه تخصصی عمران سازمان مازندران بیان کرد: موارد خوبي در زمينه خدمات مهندسي و كنترل نظارت در حال پیگیری است که بزودی ابلاغ می گردد.
حسین نعمتیان در آیین جشن روز مهندسی در شهرستان رامسر با تبریک روز مهندسی، افزود: خواجه نصیرالدین طوسی در دوران خودش خدمات زیادی به کشور و اسلام داشته است.

خدمات مهندسي و كنترل نظارت

 

نعمتیان اظهار داشت: این دانشمند گرامی علاوه بر کارکردهای مناسب علمی استاد اخلاق و عرفان هم بوده است.
وی گفت: خواجه نصیرالدین یک چهره سیاسی بوده است در زمان حمله مغول یک تنه از ارزش‌های اسلامی دفاع کرده بود.
عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران، در مورد عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ادامه داد: وحدت و همدلی خاصی در بین اعضای هیأت مدیره سازمان برای رفع مشکلات و چالش‌ های مهندسان بوجود آمده است.
رئیس گروه تخصصی عمران سازمان مازندران گفت: اعضای هیأت رئیسه سازمان با رای کامل همه اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند و این موضوع در نوع خودش بی نظیر بوده است.
وی با بیان این که تعامل درون سازمانی در بین اعضای سازمان وجود دارد، افزود: تعامل با شهرداری ‌ها، اداره کل راه و شهرسازی و مدیران ارشد بصورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد.
نعمتیان خاطر نشان کرد: در راستای این تعامل به اهداف کلان این سازمان که همان پویایی و کیفیت ساخت و ساز هست، می ‌رسیم و این نوع تفاهم بسیار مناسب است.

خدمات مهندسي و كنترل نظارت

وی با بیان این که در زمینه خدمات مهندسی باید هم مردم جامعه و هم مهندسان مدنظر باشند، یاد آور شد: موارد خوبي در زمينه خدمات مهندسي و كنترل نظارت در حال پیگیری است که بزودی ابلاغ می گردد.
رئیس گروه تخصصی عمران سازمان مازندران در خاتمه مجدداً از حضور اعضاي محترم هيئت مديره و بازرسان محترم سازمان حاضر در جشن و مسئولين محترم شهري، شهردار اعضاي محترم شوراي شهر و امام جمعه محترم رامسر و از زحمات هيئت رئيسه محترم دفتر نمايندگي رامسر تشكر و قدرداني کرد. در آغاز این آیین، علی قمری – ریاست دفتر نمایندگی رامسر گزارشی از فعالیتهای دفتر بیان کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اسفند ۹۷
675 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0