تعامل مساعد سازمان با دستگاههای اجرایی استان مازندران جلال نورالله زاده زواردهی

تعامل مساعد سازمان با دستگاههای اجرایی استان مازندران

در آیین برگزاری جشن مهندسی دفتر نمایندگی فریدونکنار؛ جلال نورالله زاده بیان کرد: تعامل سازمان با دستگاههای اجرایی استان مازندران مساعد است.

کد خبر: 971215017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ - ۵:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،در آیین برگزاری جشن مهندسی دفتر نمایندگی فریدونکنار؛ جلال نورالله زاده بیان کرد: تعامل سازمان با دستگاههای اجرایی استان مازندران مساعد است.

تعامل مساعد سازمان با دستگاههای اجرایی استان مازندران

تعامل مساعد سازمان با دستگاههای اجرایی استان مازندران

تعامل مساعد سازمان با دستگاههای  اجرایی استان مازندران

جشن روز مهندسی شهرستان فریدونکنار با تلاش کانون مهندسین فریدونکنار و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و اعضای هیات مدیره سازمان در سالن اریکه آریایی آمل برگزار گردید.
در آغاز آیین، اصغری – ریاست دفتر نمایندگی فریدونکنار ضمن تبریک بمناسبت روز مهندسی و خیرمقدم به گزارشی از عملکرد دفتر در سال نود و هفت ارائه نمود.
در ادامه جلال نورالله زاده زواردهی، با تبریک فرخنده زادروز دانشمند حکیم خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندسی از عملکرد دفتر و همکاری با مجموعه کانونها تقدیر کرد و ادامه داد: در ابتدا تعامل خوب اعضای هیات محترم با انتخاب حداکثری اعضای هیات رئیسه نوید روزهای خوب برای سازمان بوده است و هم اکنون هم تعامل سازمان با دستگاه های اجرایی استان مساعد است.
نورالله زاده تصریح کرد: با تعامل امروز وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان و استفاده از ظرفیتهای موجود به نظام مهندسی میتواند در صنعت ساخت و ساز کشور و حتی صدور خدمات فنی و مهندسی مثمر ثمر باشد.

تعامل مساعد سازمان با دستگاههای اجرایی استان مازندران

وی در خاتمه گفت: رعایت قوانین بخصوص قوانین و مقررات ملی ساختمان از دغدغه های بزرگ سازمان است و برنامه های زیادی در راستای اجرای صحیح آن در حال تصمیم گیری است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اسفند ۹۷
572 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0