تاکید بر تعامل با دستگاه های حوزه ساخت و ساز در شهرستانها نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تاکید بر تعامل با دستگاه های حوزه ساخت و ساز در شهرستانها

احمدعلی فلاح، نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، خواستار تعامل هر چه بیش تر دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها و شورای شهر، شهرداری و فرمانداری حوزه مسئولیتشان شد.

کد خبر: 971117012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ - ۴:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،احمدعلی فلاح، نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، خواستار تعامل هر چه بیش تر دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها و شورای شهر، شهرداری و فرمانداری حوزه مسئولیتشان شد.

تاکید بر تعامل با دستگاه های حوزه ساخت و ساز در شهرستانها

تاکید بر تعامل با دستگاه های حوزه ساخت و ساز در شهرستانها

تاکید بر تعامل با دستگاه های حوزه  ساخت و ساز در شهرستانها

فلاح، که نمایندگی هیئت مدیره در امور مربوط به دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌ها را به عهده دارد، در مورد مهم‌ترین برنامه‌های دفاتر برای سال نود و هشت، تصریح کرد: تلاش می کنیم ارتباط خوب و سازنده بین دفاتر نمایندگی سازمان و شورای اسلامی شهرها، شهرداریها و فرمانداریها برقرار کنیم. این مهم با توجه به تغییرات اخیر در شهرداریها و طبق تفاهمات خوبی که در مرکز استان بین معاونت عمرانی استانداری با شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان برقرار شده، باید به شهرستان‌ها تسری پیدا کند و ظرفیت‌ های جدیدی برای شهرستانها در بخش‌های طراحی نظارت و اجرا فراهم آید.
نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، هم‌چنین دومین نشست مشترک هیئت رئیسه دور هشتم، مدیران و مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها را که روز ۳شنبه شانزدهم بهمن برگزار شد، سازنده خواند که در آن مشکلات موجود در روند کاری دفاتر در فضای صمیمانه عنوان کرد و مورد بررسی قرار گرفت.

تاکید بر تعامل با دستگاه های حوزه ساخت و ساز در شهرستانها

به گفته فلاح، از مهم‌ترین موارد مطرح شده مربوط به حوزه خدمات مهندسی سازمان و هماهنگی میزان و نحوه اخذ وجوهات این حوزه بود و مقرر شد در زمینه قراردادها و مسائل مالی و اداری دفاتر نیز وحدت رویه لازم ایجاد گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۷
560 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0