جستجوی راهکارهای جلوگیری از تخلفات ساختمانی در دیدار مدیر منطقه دو شهرداری دیدار مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد

جستجوی راهکارهای جلوگیری از تخلفات ساختمانی در دیدار مدیر منطقه دو شهرداری با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در دیدار مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مشکلات ساخت و ساز و راهکارهای پیشگیری از تخلفات ساختمانی بررسی گردید.

کد خبر: 971107010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ - ۱۰:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در دیدار مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مشکلات ساخت و ساز و راهکارهای پیشگیری از تخلفات ساختمانی بررسی گردید.

جستجوی راهکارهای جلوگیری از تخلفات ساختمانی در دیدار مدیر منطقه دو شهرداری

جستجوی راهکارهای جلوگیری از تخلفات ساختمانی در دیدار مدیر منطقه دو شهرداری

جستجوی راهکارهای جلوگیری از تخلفات ساختمانی در دیدار مدیر منطقه دو شهرداری با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

 

در این ملاقات که در محل سازمان صورت گرفت، کشفی با استناد به تجربیات کار خود در مناطق ۳ گانه شهرداری یزد بیان کرد: غالب تخلفات ساختمانی در مواردی چون پیشروی و تراکم غیر قانونی رخ داده که مربوط به موقعیت محل و ساختمان های اطراف ملک بوده است.

به گفته کشفی، حل این مشکل نیازمند انعطاف قوانین، هماهنگی دستگاه ها و اصلاح طرح تفصیلی و در نهایت جلوگیری از ۲ نقشه ای شدن ساختمان هاست.

در این دیدار سالاری _ ریاست نظام مهندسی ساختمان استان یزد، با تشریح توانمندی ها و تخصصی بودن مجموعه از آن بعنوان محورمحرکه و واسطه تعاملی تمامی دستگاه های مرتبط ساخت و ساز یاد کرد و افزود: تصمیم گیران اکثر دستگاه های دخیل در ساخت و ساز، خود از اعضای فرهیخته و تاثیر گذار سازمان هستند و با انعطاف در تصمیم گیری ها میتوان به برون رفت از معضل فعلی و بهبود شرایط زندگی مردم امیدوار بود.

در این دیدار مقرر گردید با توجه به این که دسترسی های موجود محل فعلی ساختمان سازمان در شان و جایگاه مهندسان و مردم شریف منطقه نیست، شهرداری نسبت به زیبا سازی کوچه شهید محمد صالح جعفرزاده و تعریض ادامه مسیر اقدام و موجبات آسایش مراجعان و مردم محل را فراهم آورد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۷
506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0