نظارت بر انشعاب آب و فاضلاب ساختمانهای استان خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

نظارت بر انشعاب آب و فاضلاب ساختمانهای استان خراسان شمالی

با تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت آب و فاضلاب شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، انشعابات آب و فاضلاب ساختمانها در این استان بررسی و نظارت می گردد.

کد خبر: 971107005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ - ۹:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت آب و فاضلاب شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، انشعابات آب و فاضلاب ساختمانها در این استان بررسی و نظارت می گردد.

نظارت بر انشعاب آب و فاضلاب ساختمانهای استان خراسان شمالی

نظارت بر انشعاب آب و فاضلاب ساختمانهای استان خراسان شمالی

انشعاب آب و فاضلاب ساختمانهای استان خراسان  شمالی نظارت می گردد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در این مورد گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده و با همکاری سازمان نظام مهندسی استان، بنا گردید که اجرای شبکه های داخلی منازل اعم از آب و فاضلاب، منطبق بر استانداردهای لازم و هم سو با وضعیت شبکه اصلی معابر، انجام گردد.
غلامحسین ساقی ادامه داد: طبق این اساس و با اجرایی شدن این تفاهم نامه نظارت دقیق تر و بیش تری از شبکه های داخلی انجام می گردد تا مشکلات کم تری برای شهروندان ایجاد گردد.
ساقی ادامه داد: مفاد این تفاهم نامه برای ساختمانهای نوساز و یا در حال ساخت است ولی در سالهای آتی، بازرسی و کنترل بیش تر ساختمانهای احداث شده و در حال بهره برداری در دستور کار است.
ساقی گفت: برای اجرای این تفاهم نامه، نیاز است آموزشهای لازم به افراد و استادکاران و پیمانکارن مجری شبکه ها و سیستمهای داخلی داده شود که بخش زیادی از آموزشها توسط مهندسان محقق می گردد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی هم در این مورد بیان کرد: تفاهم ای در سطح کشور در سال هشتاد و شش منعقد شده بود ولی برای اجرایی شدن آن در این استان باید زیر ساختها بررسی میشد.
علی اکبر رمضانی گفت: مهر ماه سال نود و هفت کمیته ای تشکیل گردید که الزامات و موانع اجرای کار بررسی گردد و این تفاهم نامه بعد از تصویب در هیات ۴ نفره استان، لازم الاجرا است.

نظارت بر انشعاب آب و فاضلاب ساختمانهای استان خراسان شمالی

رمضانی ادامه داد: آموزشهای لازم برای مهندسان و مجریان پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: امید میرود مسئولان و مردم در این زمینه مهندسان و شرکت آب و فاضلاب را همراهی کنند.
طبق اعلام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در نه ماهه امسال، بیش از پانصد و دوازده هزار مترمربع نقشه ساختمانی در این استان تهیه شده است که ۱۴٫۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.
شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی حدود شصت هزار مشترک فاضلاب و حدود صد و نود و هفت هزار مشترک آب دارد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۷
571 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0