ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی حسین عباسی

ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی با معاون عمرانی استانداری

طی آیینی، روز ۳ شنبه اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی دیدار داشتند.

کد خبر: 970823015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ - ۷:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشو به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی،طی آیینی، روز ۳ شنبه اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی دیدار داشتند.ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان خراسان جنوبی با معاون عمرانی استانداری

حسین عباسی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دیدار به اهداف هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و انتخابات گروه‌های تخصصی با مشارکت بالای اعضا از جمله اهداف هیئت مدیره جدید است.
عباسی، تقویت گروه ‌های و کمیته های نظارتی و صدور خدمات مهندسی به سایر کشورها از جمله افغانستان را از دیگر اهداف هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ذکر کرد.
هم چنین در این دیدار اعضاء هیئت مدیره نیز مطالبی از جمله آموزش مستمر مهندسین، افزایش روحیه مهندسین در حوزه کار تیمی و توجه به نیروهای ماهر و دارای کارت مهارت را عنوان کردند.

ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

لازم به ذکر است توجه به استاندارد و کیفیت مصالح، استفاده از کلیه صلاحیتهای مهندسی، افزایش خدمات الکترونیک، توجه به معماری اسلامی، افزایش اطلاعات مالکین در مورد طرحهای اجرایی و استفاده از ظرفیت شهرستان ها نیز از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار توسط اعضاء هیئت مدیره است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۷
766 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0