برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان جشنواره نشریات صنعت ساختمان

برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان

در پنجمین نشست هیئت اجرائی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان که در دفتر نشریه شمس برگزار گردید، زمان و محل برگزاری جشنواره در تاریخ سیزدهم دی ماه امسال در سالن همایشهای هتل المپیک تهران تعیین شد.

کد خبر: 970809006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۱:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در پنجمین نشست هیئت اجرائی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان که در دفتر نشریه شمس برگزار گردید، زمان و محل برگزاری جشنواره در تاریخ سیزدهم دی ماه امسال در سالن همایشهای هتل المپیک تهران تعیین شد.

برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان

برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان

برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات  صنعت ساختمان

در این جشنواره علاوه بر نشریات سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها، جراید و مطبوعات تخصصی صنعت ساختمان از سراسر کشور شرکت میکنند و ضمن تجلیل از نشریات برتر، یک جلسه تخصصی با حضور و سخنرانی کارشناسان فعال رسانه ای در حوزه صنعت ساختمان برگزار می شود.
روسای سازمانهای استانها، مدیران روابط عمومی، سردبیران و مدیران اجرایی نشریات سازمانهای استانها و مدعوینی از مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه های راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در این جشنواره حضور خواهند داشت.
طبق این گزارش، دبیر اجرایی شورای مرکزی هم با حضور در نشست هیئت اجرائی جشنواره ضمن تاکید بر اهمیت توجه به فرهنگسازی و برنامه ریزی در جهت تقویت و توسعه ارزشهای اسلامی در معماری و شهرسازی و ارتقای دانش فنی مهندسان، از هیئت اجرایی خواست همه توان خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن این جشنواره بکار گیرند.

برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان

جواهری تفتی، پشتیبانی همه جانبه شورای مرکزی سازمان را برای رشد و گسترش فعالیتهای فرهنگی و ترویجی در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها و برگزاری رقابتهای حرفه ای و تخصصی در این زمینه یادآور شد و برگزاری این جشنواره را نماد تلاش سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها و بویژه واحدهای روابط عمومی در راستای تحقق اولویتهای اختیارات و وظایف هیئت مدیره های استانها دانست.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
645 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0