اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی

اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی، از اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان خبرداد.

کد خبر: 970809004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۱:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی، از اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان خبرداد.

اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی اعطا گردید.

طی مراسمی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونان این اداره کل؛ آیین اعطای اعتبارنامه های اعضای منتخب پنجمین دوره سازمان نظام مهندسی استان به آنها اعطاء و از خدمات هیأت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی شد.
روزبه دادجو بیان کرد: بعد از برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی و تایید آن توسط دستگاه نظارت و اجرای انتخابات، اعتبارنامه های اعضای منتخب توسط مقامعالی وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده و طی مراسمی به آن ها اعطاء گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این آیین، ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده، گفت: شروع بکار هیات مدیره جدید فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد خواهد کرد تا مهندسان عزیز بتوانند در فضای جدید با آرامش بکار خود ادامه دهند .
علی رضا مصطفی زاده به بحث آموزش مهندسین اشاره کرد و ادامه داد:

اعضای جدید هیأت مدیره نظام مهندسی باید فضایی ایجاد کنند تا مهندسان عزیز آموزش مستمر از طریق گردهمایی ها، سمینارها و … در مورد مباحث بیست و دو گانه مقررات ملی ساختمان ببینند و این آموزش بیش تر باید در حوزه نظارت بر اجرا صورت گیرد

اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد:

مهندسان ناظر باید با کنترل و برنامه های مستمر، عمر ساختمانها را افزایش دهند که این موضوع، موضوع خیلی جدی در بحث نظارت است و پیشنهاد میشود که خراسان شمالی پایلوت نظارت گردد.
مصطفی زاده به برنامه های دیگری که اعضای جدید باید مد نظر داشته باشند و پیگیری کنند اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: هیات مدیره جدید باید داشتن معماریهای نوین در ساخت مسکن، مصرف انرژی، آموزش فنی و حرفه ای و مسائل ایمنی در ساخت را جدی بگیرند تا روح جدیدی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اتفاق بیفتد.

منبع : نسیم امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
702 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0