ارتقا شاخصهای رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس معاون استانداری فارس بیان کرد:

ارتقا شاخصهای رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: از زمان تصویب قانون نظام مهندسی (سال هفتاد و چهار) تا به حال اگر مروری بر روند فعالیتهای عرصه ساخت و ساز در این استان داشته باشیم مشاهده میکنیم که شاخصهای مربوط به رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس ارتقا یافته است.

کد خبر: 970809003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۱:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: از زمان تصویب قانون نظام مهندسی (سال هفتاد و چهار) تا به حال اگر مروری بر روند فعالیتهای عرصه ساخت و ساز در این استان داشته باشیم مشاهده میکنیم که شاخصهای مربوط به رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس ارتقا یافته است.

ارتقا شاخصهای رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس

ارتقا شاخصهای رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس

شاخصهای رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس  ارتقا یافته است

عنایت الله رحیمی در مراسم اعطای اعتبارنامه هیات رئیسه هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان در شیراز، تصریح کرد: همچنین ارزیابیها بیانگر این است که فارس در بحث رعایت مقررات ملی ساختمان از استانهای برتر کشور است.
رحیمی مطرح کرد: تلاشهای مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان موجب شده که کیفیت ساخت و سازها در این استان ارتقا یابد.
وی، مهندسان عضو جامعه مهندسی را از نخبگان جامعه دانست و ادامه داد: بی شک این افراد در توسعه، عمران و آبادی استان نقش موثر، ملموس و شگرفی داشته اند.
وی تاکید کرد: اگر امروز شاهد توسعه و ساخت زیرساختهایی همچون راه، راه آهن، سد و نیروگاه در استان هستیم همه این ها حاصل سعی مهندسان سختکوش استان است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: این نهاد تخصصی و مردم نهاد در واقع میتواند به مجموعه های تصمیم گیر کشور کمکهای موثری داشته باشد تا اداره امور به بهترین شکل ممکن انجام گردد.
وی افزود: بدون تردید نیاز امروز هر مجموعه تصمیم گیر در سطوح مختلف این است که بدانند جامعه مهندسان، نیروهای فنی و حرفه ای هم یک پایه از این نظام حکمفرمایی هستند که میتوانند بعنوان بخش خصوصی و حرفه ای به آن ها برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در سطح کلان کشور کمک کنند.
رحیمی، ضمن قدرانی از اقدامات و تلاشهای هیات مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان این استان، گفت: آن چه مهندسان عضو جامعه مهندسی ما باید مد نظر داشته باشند اینست که منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند زیرا در پیش گرفتن چنین رویه ای تضمین کننده موفقیت آن ها خواهد بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: از جمله موارد دیگری که باید مورد توجه مهندسان ما قرار گیرد، رعایت اخلاق حرفه ای است که همه ما بعنوان اعضای نظام مهندسی مکلفیم به این مهم پایبند باشیم.

ارتقا شاخصهای رعایت مقررات ملی ساختمان در فارس

وی، از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس خواست که مسئولیت پذیری را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند و نسبت به مسئولیت و وظیفه ای که به آن ها واگذار می گردد، متعهد باشند.
رحیمی یاد آور شد: اگر امروز نواقصی هم در برخی کارها دیده میشود شاید متاثر از این است که رعایت انصاف و عدالت را در بین خودمان و هم چنین نسبت به مردم نکرده ایم و یا اگر رعایت کرده ایم نتوانسته ایم آن را بازتاب دهیم تا ارزیابی که مردم و مراجعان نسبت به مجموعه نظام مهندسی دارند، مثبت باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خاطر نشان کرد: باید با گفتمانی که در جامعه ایجاد میکنیم به مصرف کنندگان خدمات نظام مهندسی بقبولانیم که خدمات ما برای آسایش، ایمنی و حفظ سرمایه و جان آن ها ضروری است و اگر در این کار موفق باشیم دیگر از پولی که مردم برای این مهم هزینه میکنند، بعنوان پول ناعادلانه ذکر نخواهد شد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
690 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0