استان کردستان

هفت هزار مهندس در نظام مهندسی کردستان عضویت دارند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان گفت: در این استان 7 هزار مهندس عضو نظام مهندسی هستند که بیش از 50 درصد آنان باسابقه و مجرب بوده و بازوی فکری خوبی برای مدیریت شهری خواهند بود.

کد خبر: 4666 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ دی ۹۵ - ۱۱:۲۹ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازماننظام مهندسی ساختمان استان کردستان گفت: در این استان ۷ هزار مهندس عضونظام مهندسی هستند که بیش از ۵۰ درصد آنان باسابقه و مجرب بوده و بازوی فکری خوبی برای مدیریت شهریخواهند بود.عضویت هفت هزار مهندس در نظام مهندسی کردستان

عضویت هفت هزار مهندس در نظام مهندسی کردستان

نظام مهندسی کردستان

عضویت هفت هزار مهندس در نظام مهندسی کردستان

چهارشنبه شب در جلسه شورای اسلامی شهر سنندج که با حضور با فرمانده لشکر ۲۸ پیاده سنندج، اعضای نظام مهندسی ساختمان و اعضای شورا در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در جلسات بعدی شورا و شهرداری این سازمان نیز حضور فعال داشته باشد.
محمودی در رابطه با تکریم ارباب رجوع توسط کارمندان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در این سازمان وجود دارد سردرگمی مراجعین در انجام دادن امور است که موجب صرف وقت و هزینه بسیاری برایشان خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان کردستان افزود: برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و وقت مراجعین باید بر دولت الکترونیک و انجام شدن کارها از این طریق تاکید شود تا از کاغذبازی ها و هدر رفت منابع جلوگیری شود.
وی خاطر نشان کرد: اگرسازمان نظام مهندسی بهعنوان مشاور در کمیته ها و برنامه های اجرایی شهرداری بدون هیچ چشم داشت مالی شرکت داشته باشد قطعا روند پیشرفت امور مثبت تر از قبل خواهد بود.
محمودی به پارک تفریحی توس نوذر اشاره و تصریح کرد: این پارک طی سال های گذشته با آتش سوزی های متعددی روبه رو بوده است و ما می توانیم از توان مهندسان شهرساز و معمار خود در این سازمان برای بررسی امور و اجرای طرح ها پیشنهادی مناسب استفاده کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در ادامه افزود: ساخت و سازها در محیط شهری از حالت طبیعی خود خارج شده و نظارت ها و کنترل ها این سازمان همانند گذشته تاثیر گذار نیست و باید برای این موضوع تصمیمات اساسی گرفته شود.

عضویت هفت هزار مهندس در نظام مهندسی کردستان

منبع: فارس نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ دی ۹۵
1735 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0