قم

تیم تیراندازان نظام مهندسی قم در مرحله اول مسابقات زمستانه روی خط آتش می‌روند

۱۰ تیرانداز نام‌آشنا قمی خود را آماده می‌سازند تا در مرحله اول مسابقات آزاد زمستانه روی خط آتش بروند و در این مرحله حضوری موفق داشته باشند.

کد خبر: 4648 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ دی ۹۵ - ۴:۰۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)تیراندازی قم در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری را در خود شاهد بوده که این موضوع نشان‌دهنده ایجاد یک ظرفیت تازه در این رشته جذاب است.تیراندازان در مرحله اول مسابقات زمستانه روی خط آتش

تیراندازان در مرحله اول مسابقات زمستانه روی خط آتش

تیراندازان

تیراندازان در مرحله اول مسابقات زمستانه روی خط آتش

از موفقیت‌های ارزنده این رشته در قم می‌توان به صعود تیم نظام مهندسی ساختمان به لیگ برتر کشور و مدال‌آورهای هادی غر باقی و سیده رؤیا صبح خیز در مسابقات معتبر اشاره کرد که تمام این عنوان‌ها در یک سال اخیر برای استان قم به ارمغان آمده است.

به نظر می‌رسد تیراندازان قمی این روزها شرایط مساعدی برای رقابت داشته باشند چراکه برخی از تیراندازان استان در لیگ‌های مختلف بازی می‌کنند و این امر کمک می‌کند تا از شرایط مسابقه فاصله نگیرند.

از سوی دیگر در هفته‌های اخیر تیراندازی استان قم ساعاتی را تحت نظارت محمد زائر رضایی مربی تیم ملی این رشته گذراندند که این مورد نیز سبب ارتقا فنی بازیکنان شده است.

۱۰ تیرانداز نام‌آشنا قمی خود را آماده می‌سازند تا در مرحله اول مسابقات آزاد زمستانه بر روی خط آتش بروند و حضوری موفق در این مرحله تجربه کنند.

مرحله نخست مسابقات آزاد زمستانه در بخش بانوان از پنج شنبه شانزدهم دی‌ماه و در بخش آقایان در روز جمعه پیگیری می‌شود.

این مسابقات در سه رده سنی نوجوان، جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد که ۳۱۵ تیرانداز هدف‌های خود را نشانه خواهند گرفت.

در رده سنی نوجوانان و در بخش تفنگ بادی مینا روحیان تنها نماینده استان قم در این رده سنی خواهد بود و در رده سنی جوانان که یکی از شانس‌های صعود قم در این رده حضور دارد سیده رؤیا صبح خیز و فاطمه حسین زاده خود را در این مسابقات ارزیابی خواهند کرد.

در بخش تپانچه بادی رده سنی جوانان نیز زهرا زارعی به‌تنهایی با سایر حریفان به رقابت خواهد پرداخت تا بتواند جواز حضور در مرحله دوم را به‌دست آورد.

اما در رده سنی بزرگ‌سالان که اغلب تجربه حضور در لیگ‌های مختلف را در کارنامه دارند و برخی نیز از بازیکنان و اردو نشینان تیم ملی این رشته محسوب می‌شوند رقابت سخت و دشوار را با سایر حریفان خواهند داشت.

در بخش تفنگ بادی این رده سنی دو برادر تیرانداز قمی یعنی هادی و حامد غرباقی و عطیه قدمی بر روی خط آتش می‌روند تا شانس خود را در این مسابقات امتحان کنند.

در بخش تپانچه بادی هم محمود جعفر غفار، هادی باقری و هادی مرادی دست بر قبضه اسلحه خواهند برد.

مرحله اول  رقابت‌های آزاد زمستانه در دو مرحله به انجام  می‌رسد که افراد برتر به مرحله نهایی این مسابقات در اسفندماه سال جاری با حریفان رقابت خواهند کرد.

تیراندازان در مرحله اول مسابقات زمستانه روی خط آتش

منبع: تسنیم

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ دی ۹۵
943 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0