مازندران

سازمان نظام مهندسی مازندران: فاجعه زلزله بم نباید تکرار شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نظام مهندسی در کاهش خسارات ساختمانی در حوادث غیرمترقبه بسیار کارساز است و زلزله بم تجربه‌ای است که نباید تکرار شود و نباید اجازه دهیم سستی بنا در کشور خسارات جانی ایجاد کند.

کد خبر: 4203 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ دی ۹۵ - ۱۱:۴۵ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز ۱۱ دی ماه ۹۵ در نشستی با رئیس نظام مهندسی مازندران که در دفتر نماینده ولی فقیه در ساری برگزار شد، گفت: اگر انتخابات رئیس نظام مهندسی با فاصله بیشتری باشد مدیران فرصت بهتری برای اعمال سیاست‌های و تدابیر خود دارند.فاجعه زلزله بم نباید تکرار شود

فاجعه زلزله بم نباید تکرار شود

فاجعه زلزله بم

فاجعه زلزله بم نباید تکرار شود

وی افزود: نظام مهندسی در کاهش خسارات ساختمانی در حوادث غیرمترقبه بسیار کارساز است و زلزله بم تجربه‌ای است که نباید اجازه دهیم سستی بنا در کشور خسارات جانی ایجاد کند.
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باید ساخت‌و ساز در شهرها بر اساس یک قانون باشد تا زیبایی شهر حفظ شود.
وی افزود: همه افراد متقی نیستند و باید نظام مهندسی با کارکنان خود نظارت جدی بر ساخت و ساز داشته باشد.
طبرسی با بیان اینکه نظام مهندسی یک مجموعه متحد است، اظهار کرد: خوشبختانه در نظام مهندسی سیاسی‌کاری مشاهده نمی‌شود و انتخابات و انتصابات از درون این جمع صورت می‌گیرد.
در ادامه این نشست، فرصت رئیس نظام مهندسیمازندران با بیان اینکه دوره انتخابات نظام مهندسی سه ساله است، گفت: در کیفی سازی ساخت و ساز، یک سازمان نمی‌تواند تصمیم‌سازی کند باید مجموعه مقررات ملی ساختمان را عملیاتی کنیم که برای اجرای این مهم نیاز به مساعدت همه دستگاه‌ها داریم.
وی با اشاره به ضرورت کاهش آسیب‌های ساختمانی، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی بخشی از حاکمیت است و باید تمامی نهادها ملزم به مقررات ملی ساختمان شوند و نباید به روش‌های مختلف این سازمان نادیده گرفته شود.
رئیس نظام مهندسی مازندران  اظهار کرد: در سال جاری ۲۰ هزار نفر درباره حوادث ساختمان آموزش دیدند.

فاجعه زلزله بم نباید تکرار شود

منبع: ایکنا

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ دی ۹۵
1234 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0