هرمزگان

سازمان نظام مهندسی ساختمان باید علمی اداره شود نه سیاسی و حزبی/ارعاب و تهدید راهی برای رسیدن به قدرت نیست

دومین سال هفتمین دوره انتخاب اعضای هیئترئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان در حالی دو هفته گذشته برگزار شده که تاکنون سه مرتبه به دلیل عدم حضور پنج نفر از اعضای هیئت مدیره ناتمام باقی مانده است.

کد خبر: 4162 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ دی ۹۵ - ۴:۵۶ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دومین سال هفتمین دوره انتخاب اعضای هیئترئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان در حالی دو هفته گذشته برگزار شده که تاکنون سه مرتبه به دلیل عدم حضور پنج نفر از اعضای هیئت مدیره ناتمام باقی مانده است.سازمان باید علمی اداره شود نه سیاسی و حزبی

سازمان باید علمی اداره شود نه سیاسی و حزبی

سازمان

سازمان باید علمی اداره شود نه سیاسی و حزبی

هفتمین دورهانتخابات سازمان نظام مهندسی  ساختمان سال گذشته با حضور بیش از چهار هزار مهندس هرمزگانی در رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی و نقشه برداری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد و مهندسان هرمزگانی با آرزوی ساختن استانی آباد پای به این عرصه گذاشتند و نمایندگان خود را برای یک دوره سه ساله برای حضور در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان انتخاب نمودند.
از همان ابتدای دوره، انتخاب رئیس و دیگراعضای هیئت رئیسه با مشکلاتی همراه بود و فردی که خود را داعیه پدر مهندسی هرمزگان می داند با اعمال قدرت به دنبال رسیدن به جایگاه ریاست بود اما اعضا به عدم حضور وی در راس هرم سازمان رای دادند و پس از سال ها فرد دیگری را بهعنوان رئیس سازماننظام مهندسی ساختنمان در هرمزگان برگزیدند.
فرد مذکور که در انتخابات یازدهمین دورهانتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس ستاد حسن روحانی در هرمزگان فعالیت می کرد و از اصلاح طلبان تندرو در این استان محسوب می شود با توجه به اینکه تماما از باند سیاسی خود در دولت طرد شده است، امروز بدون در نظر گرفتن شرایط توسعه هرمزگان در زمینه فنی و شهرسازی به دنبال سهم خواهی است.
گویا این فرد فراموش کرده است که سهم خود به عنوان رئیس ستاد روحانی را می بایست از دولت و تیم سیاسی اش جستجو کند نه از رای مهندسانی که با حضور چنین افرادی در جایگاه ریاست سازمان مخالف هستند. آقایان باید بدانند که جایگاه نظام مهندسی سیاسی نیست بلکه علمی است چراکه با جان و مال مردم سر و کار دارد و تصمیمات اتخاذ شده می بایست علمی و فنی باشد نه سیاسی و حزبی.

سازمان باید علمی اداره شود نه سیاسی و حزبی

منبع: فارس نیوز

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۹۵
1036 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0