دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی معدن ایران:

عضویت ۳۵ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی معدن ایران/هفت هزار و ۷۷۸ معدن در کشور فعال هستند

دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی معدن ایران پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با ریاست و کارکنان سازمان صنعت, معدن و تجارت استان لرستان از عضویت 35 هزار فارغ التحصیل رشته های مرتبط با معدن در سازمان نظام مهندسی معدن ایران خبر داد.

کد خبر: 3128 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ - ۱۱:۰۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی معدن ایران در همین راستا بیان کرد:  اکنون در سطح کشور ۳۵ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی معدن ایران بوده و همچنین هزار و ۱۲۱ نفر نیز عضو سازمان نظام مهندسی معدن لرستان بوده و در ۱۲ رشته مشغول به تحصیل هستند. عضویت ۳۵ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی معدن ایران

عضویت 35 هزار نفر در سازمان نظام مهندسی معدن ایران

سازمان نظام مهندسی معدن ایران

عضویت ۳۵ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی معدن ایران

رضا بستامی ادامه داد: از تعداد ۳۵ هزار عضو اشاره شده, ۴۶۰ نفر در مقطع دکترا، ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و مابقی نیز در سایر مقاطع به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی عنوان کرد: اکنون بر اساس اطلاعات موجود از ۱۱ هزار و ۹۰۱ معدن کشور حدود ۷ هزار و ۷۷۸ معدن فعال بوده و در استان لرستان نیز از ۲۴۴ پروانه بهره برداری صادر شده ۱۵۴ معدن فعال بوده، ۳۹ معدن غیر فعال و ۴۱ معدن نیز متروک هستند.

این مسئول افزود: اکنون شاهد وجود ۱۸ ماده معدنی در استان لرستان هستیم که علاوه بر انواع سنگ های ساختمانی تالک، دولومیت، قیر طبیعی و گچ از مهمترین مواد معدنی استان لرستان هستند.

 منبع: سمیر افلاک

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۵
1239 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0