تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 مدیرکل راه‌ و شهر‌سازی تهران بیان داشت:

سعی برای رایگان شدن خدمات نظام مهندسی در نوسازی

مدیرکل راه و شهرسازی تهران بیان کرد: شهرداری برای تشویق سازندگان در بافتهای فرسوده پروانه ساختمانی رایگان صادر میکند و صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده چهل درصد رشد داشته است.

کد خبر: 961115009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶ - ۷:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، مدیرکل راه و شهرسازی تهران بیان کرد: شهرداری برای تشویق سازندگان در بافتهای فرسوده پروانه ساختمانی رایگان صادر میکند و صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده چهل درصد رشد داشته است.خدمات نظام مهندسی در نوسازی رایگان میشود

خدمات نظام مهندسی در نوسازی رایگان میشود

خدمات نظام مهندسی در نوسازی رایگان میشود

سعی برای رایگان شدن خدمات  نظام مهندسی در نوسازی

نادر محمد زاده در مورد اعطای بسته‌ های تشویقی به سازنده ‌های مسکن در بافتهای فرسوده، ادامه داد: صدور رایگان پروانه ساختمانی در بافتهای فرسوده یکی از گزینه‌ های بسته تشویقی برای سازنده‌های مسکن در بافت فرسوده است.
محمد زاده با تاکید بر این که یک سال است که صدور پروانه ساختمانی در بافتهای فرسوده برای تشویق سازنده‌ها بحضور در بافت فرسوده اجرا میشود، افزود: صدور پروانه ساختمانی در سایر شهرها بغیر از استان تهران هفتاد درصد است و هنوز بطور کامل رایگان نیست.
وی اظهار داشت: قطعاً سرعت در ساخت و ساز و بازسازی بافتهای فرسوده یک هدف است، ولی این بدین معنا نیست که کیفیت فدای سرعت شود و نباید واحدهایی احداث گردد که مقاومت لازم را نداشته باشند.
وی مطرح کرد: اگر چه صدور پروانه ساختمانی در سایر مناطق غیر از بافت فرسوده رشد داشته، ولی با قاطعیت می ‌توان گفت که بسته‌ های تشویقی و همین رایگان بودن صدور پروانه ساختمانی، سبب شده تا صدور پروانه ساختمانی در این بافت ‌ها نسبت به سال گذشته چهل درصد رشد کند.

خدمات نظام مهندسی در نوسازی رایگان میشود

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، تلاش میگردد تا خدمات نظام مهندسی و پرداخت ما به ‌التفاوت هزینه انشعاب آب، برق و گاز نیز رایگان گردد.
محمد زاده با تاکید بر این که در مجموع چهارده هزار و پانصد هکتار بافت فرسوده در استان تهران وجود دارد، یاد آور شد: بالغ بر چهار میلیون و دویست هزار نفر در این بافت‌ ها ساکن هستند که حدود دو میلیون نفر آن مربوط به شهر تهران است، پس باید توجه ویژه‌ ای به احیاء و بازآفرینی شهری صورت گیرد که خوشبختانه با تأکیدات ریاست جمهوری این موضوع مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است.

منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۶
739 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0