مهندسی که دقیق کار می کند را در لیست سیاه قرار می ‌دهند محمد عدالت خواه بیان داشت:

مهندسی که دقیق کار می کند را در لیست سیاه قرار می ‌دهند

سازمان نظام مهندسی که امروز تبدیل به متهم ردیف اول گردیده است، خود زیر نظر وزارت راه فعالیت می‌ کند و نمی ‌توان منکر نفوذ وزارت راه بر عملکر این سازمان شد. از سویی شهرداری هم طبق امضای مهندسین، مجوز پایانکار یک ساختمان را صادر می ‌کند.

کد خبر: 960901013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، سازمان نظام مهندسی که امروز تبدیل به متهم ردیف اول گردیده است، خود زیر نظر وزارت راه فعالیت می‌ کند و نمی ‌توان منکر نفوذ وزارت راه بر عملکر این سازمان شد. از سویی شهرداری هم طبق امضای مهندسین، مجوز پایانکار یک ساختمان را صادر می ‌کند.مهندسی که دقیق کار می کند را در لیست سیاه قرار می ‌دهند

مهندسی که دقیق کار می کند را در لیست سیاه قرار می ‌دهند

مهندسی که دقیق کار می کند را در لیست سیاه قرار می ‌دهند

مهندسی که دقیق کار می کند را در لیست  سیاه قرار می ‌دهند

محمد عدالت خواه کارشناس مسکن بیان کرد: طبق یک نامه نمی‌ توان قضاوت کرد. در واقع نمی‌ توان گفت که یک نامه مشخص کننده مقصر نهایی تخریبها در کرمانشاه باشد.
وی ادامه داد: من معتقد هستم دستمزد مهندسین ناظر کافی نیست و نظارت‌ ها بی کیفیت و بی ‌انگیزه انجام میگردد.
از سویی مصالح بکار رفته در ساختمان ‌ها باید استاندارد باشد. باز هم مشکل، مشکل نظارت است. روی استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد هم نظارت کافی وجود ندارد.

مهندسی که دقیق کار می کند را در لیست سیاه قرار می ‌دهند


عدالتخواه خاطر نشان کرد: نقش انبوه‌ ساز و مالک را هم نباید فراموش کرد. نه فقط ساختمان‌ های مسکن مهر بلکه بسیاری از ساختمان‌ های امروزی، مهندس ناظر ندارند. برخی مالکان و انبوه‌ سازان ترجیح می ‌دهند که بر ساختمان آن‌ ها نظارت نگردد تا کمترین هزینه تمام شده را روی دستشان بگذارند.
لازم به ذکر است چند روز پیش وزارت راه و شهرسازی با افشای نامه ‌ای به تاریخ دوم مهرماه تلویحا مدعی گردید که در مورد کیفیت پایین ساختمان ‌های در حال ساخت و احداث شده در کرمانشاه، به سازمان نظام مهندسی هشدارهای لازم را داده است.
منبع : پول نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۶
928 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0