استان همدان:

هيات مديره نظام مهندسي با مديرکل محترم اداره راه و شهرسازي استان همدان دیدار کردند

اعضاي هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان همدان با مديرکل محترم جديد اداره راه و شهرسازي جناب آقاي مهندس فرزانه ديدار و گفت‌و‌گو کردند.

کد خبر: 2570 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آذر ۹۵ - ۱:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)اعضاي هيات مديره با آقاي مهندس فرهاد فرزانه مديرکل محترم جديد راه و شهرسازي استان ديدار و انتصاب ايشان به اين سمت را تبريک گفتند.آقاي مهندس فرزانه مديرکل محترم راه و شهرسازي استان همدان در اين جلسه ضمن تسليت ايام سوگواري رحلت پيامبر مهرباني رحمت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع)،  اظهار فرمودند: پيش از هر چيزي من يکي از اعضاء حقيقي نظام مهندسی بوده و خود را بخشي از اين مجموعه مي دانم. دیدار هيات مديره نظام مهندسی با مديرکل اداره راه

دیدار هيات مديره نظام مهندسي با مديرکل اداره راه

سازمان نظام مهندسی استان همدان

دیدار هيات مديره نظام مهندسی با مديرکل اداره راه

وي با بيان اينکه يک سري مسائل وجود دارد که ما و شما بايد براي اين مشکلات و مسائل راهکار پيدا کنيم، فرمودند: در حال حاضر

نظام مهندسی حدود ۸ هزار عضو دارد و نخستين مسئله بيکاري اعضا مي باشد که بايد منيت ها را کنار گذاشته و راهکاري مناسبي جهت ايجاد اشتغال پيدا کنيم.

مديرکل محترم راه و شهرسازي در ادامه بر تقويت شرکت هاي حقوقي داراي صلاحيت از اداره کل راه و شهرسازي اشاره و اظهار نمودند: برخي پروژه ها با متراژ چند هزار متر  در حال اجرا است و بايد زمينه را براي فعاليت مهندسين استان فراهم کنيم تا اين پروژه از طريق مهندسين بومي انجام شود.

آقاي مهندس فرزانه تاکيد فرمودند: راهکار اين موضوع در قانون مشخص شده و بايد روش اجراي آن را بار ديگر مرور کنيم تا شرکت هاي استان بتوانند پروژه هاي بزرگ را انجام دهند.

وي در ادامه به انجام کار توسط همه پايه هاي مهندسي اشاره و افزودند: بايد تمهيدي انديشيد تا همه اعضاي سازمان از جمله مهندسين پايه يک، دو و سه بتوانند فعاليت حرفه اي داشته باشند.

مهندس فرزانه فرمودند: نظام مهندسی همدان توانايي حل اين مسائل را دارد و فقط بايد طوري عمل کنيم تا اعتماد مردمي افزايش يابد.

مديرکل محترم راه و شهرسازي در ادامه اظهار نمودند: هر جا نياز به کمک باشد اين اداره کل در کنار نظام مهندسی است.

آقاي مهندس سليمي رياست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان نيز ايام سوگواري رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) را تسليت عرض نموده و اظهار فرمودند: انتخاب مهندس فرزانه به عنوان مديرکل جديد اداره کل راه و شهرسازي فرصت مغتنمي است و بايد خدا را شاکر بود.

وي اشاره نمودند: دغدغه هاي فراواني وجود دارد که در هيات مديره در خصوص آنها بحث و گفت و گو شده و اميدواريم با همکاري متقابل نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازي فعاليت هاي برنامه ريزي شده که موجب حرکت سازمان به سمت تعالي مي گردد، محقق شود.

آقاي مهندس جلاليان معاون محترم مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان نيز در اين جلسه بيان نمودند: هيات مديره فعلي نظام مهندسي يکي از هيات مديره هايي است که از روز اول شروع به کار نگاهي تحول گرا در اجراي قانون داشته و همکاري خوبي با اين اداره کل دارد.

آقاي مهندس جلاليان افزودند: تغييرات زيادي در شيوه انجام امور بايد صورت مي پذيرفت که هيات مديره اين تغييرات را پذيرفته و در جهت هماهنگي با تمام توان حرکت کرده است.

مهندس صالحي مديريت محترم حراست اداره کل راه و شهرسازي نيز در اين جلسه ابراز اميدواري کردند: همکاري متقابل همچون گذشته ادامه يافته و به سمت توسعه ساخت و ساز بيشتر برويم.

دیدار هيات مديرهنظام مهندسی با مديرکل اداره راه

 منبع: روابط عمومی سازمان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسیکلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۵
1207 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0