شرکت سه هزار و پنجاه داوطلب کردستانی در آزمون حرفه مهندسان ریاست اداره نظام ‌مهندسی

شرکت سه هزار و پنجاه داوطلب کردستانی در آزمون حرفه مهندسان و کاردان فنی ساختمان اجتماعي

آزمون ورود بحرفه مهندسان، کاردان فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معمران تجربی با حضور 3 هزار و پنجاه نفر از داوطلبان کردستانی شروع گردید.

کد خبر: 960720017 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ مهر ۹۶ - ۲:۴۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود بحرفه مهندسان، کاردان فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معمران تجربی با حضور ۳ هزار و پنجاه نفر از داوطلبان کردستانی شروع گردید.شرکت سه هزار و پنجاه داوطلب کردستانی در آزمون حرفه مهندسان

شرکت سه هزار و پنجاه داوطلب کردستانی در آزمون حرفه مهندسان

شرکت سه هزار و پنجاه داوطلب کردستانی در آزمون حرفه مهندسان

شرکت سه هزار و پنجاه داوطلب کردستانی در آزمون  حرفه مهندسان و کاردان فنی ساختمان اجتماعي

ریاست اداره نظام ‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: این آزمون در ۴ نوبت طی دو روز و در دو حوزه امتحانی در سنندج برگزار می گردد که پانصد و سی و چهار نفر از داوطلبان خانم و دو هزار و پانصد و شانزده نفر نیز داوطلب مرد هستند.
بگفته خالد اصلانی، داوطلبان در ۷ رشته شامل معماری، شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی و برق، ترافیک و نقشه برداری با هم رقابت میکنند و کسانیکه موفق به کسب امتیاز حد نصاب گردند از طرف وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال مهندسی خود را دریافت میکنند.
اصلانی تصریح کرد: این آزمون در راستای اجرای قانون نظام مهندسی همه ساله در دو نوبت ماههای مهر و اسفند برگزار می گردد و نتایج آزمون فعلی در دی سال جاری اعلام می گردد.
او گفت: دریافت پروانه اشتغال آخرین شرط ورود به نظام مهندسی بوده که مهندسین بعد از اخذ این پروانه میتوانند با عضویت در سازمان نظام مهندسی فعالیت خود را شروع نمایند.

شرکت سه هزار و پنجاه داوطلب کردستانی در آزمون حرفه مهندسان

بیستم و بیست و یکم مهر زمان برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان، کاردان فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معمران تجربی در کل کشور است که از طرف وزارت راه و شهرسازی برگزار می گردد.
نظام مهندسی کردستان در حال حاضر دارای شش هزار و پانصد عضو بوده که ۳ هزار و پانصد نفر از این تعداد دارای پروانه اشتغال هستند؛ هم چنین مرکز نظام مهندسی کردستان در سنندج واقع شده و ده شهرستان استان نیز دارای دفتر نمایندگی است.
منبع : کرد آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود آخرین ویرایش نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۹۶
918 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0