پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی بزودی صادر می گردد سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم

پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی بزودی صادر می گردد

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به این که تا بزودی پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی صادر خواهد شد، بیان کرد: این پروژه در مرحله کنترل نقشه های ساختمانی در نظام مهندسی است و بعد از این مرحله پروانه صادر خواهد شد.

کد خبر: 960714001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ مهر ۹۶ - ۵:۵۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به این که تا بزودی پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی صادر خواهد شد، بیان کرد: این پروژه در مرحله کنترل نقشه های ساختمانی در نظام مهندسی است و بعد از این مرحله پروانه صادر خواهد شد.پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی بزودی صادر می گردد

پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی بزودی صادر می گردد

پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی بزودی صادر می گردد

پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی  بزودی صادر می گردد

غلام رضا جانقربان با اشاره به پروژه های موضعی و موضوعی سرمایه گذاری در مناطق شهر قم، عنوان داشت: یکی از این پروژه ها در هسته مرکزی شهر پروژه سرمایه گذاری شهید کاظمی است.
جانقربان با اشاره به این که بزودی پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی صادر خواهد شد، ادامه داد: این پروژه در مرحله کنترل نقشه های ساختمانی در نظام مهندسی است و بعد از این مرحله پروانه صادر خواهد شد.
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم اظهار داشت: سی هزار و نهصد مترمربع عرصه و دویست و شصت هزار مترمربع مساحت کلی پروژه با اجرای کاربریهای مختلط است.

پروانه ساخت پروژه شهید کاظمی بزودی صادر می گردد

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم ، اقامتی، مسکونی، تجاری، مذهبی، درمانی و… را از جمله کاربریهای این پروژه دانست و افزود: نود و شش هزار مترمربع از این پروژه شامل سه هزار خودرو پارکینگ این مجموعه است.
جانقربانی، با اشاره به این که قرارداد این پروژه با سرمایه گذار در سال نود و دو بسته شده است، خاطر نشان ساخت: این پروژه در شش طبقه زیر سطح خواهد بود و صد و شصت هزار مترمربع از بنا نیز در قالب چهار بلوک با عرض معبر سی و پنج متر و به طول دویست و هفتاد متر اجرایی خواهد شد.
منبع : خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۶
998 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0