ثبت نام کنندگان در این آزمون به نکات زیر توجه نمایند:

اطلاعیه آزمون سراسری مسؤولین فنی واحدهای تولیدی

– عنوان رشته درج شده در لیست پیوستی متقاضیان، همان عنوانی است که خود متقاضی در مرحله ثبت نام انتخاب کرده است. لذا در صورتی که در جلسه آزمون، متقاضی ادعای صحیح نبودن عنوان رشته و یا گرایش درج شده در پاسخنامه را مطرح نماید، معاون آموزشی حوزه امتحانی می تواند صرفا با مداد مشکی روی عنوان درج شده در پاسخنامه خط کشیده و عنوان صحیح را در محل مربوطه درج نموده و پشت پاسخنامه مربوطه را امضاء نماید.

کد خبر: 970406052 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۶ - ۱:۲۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی زنجان – عنوان رشته درج شده در لیست پیوستی متقاضیان، همان عنوانی است که خود متقاضی در مرحله ثبت نام انتخاب کرده است. لذا در صورتی که در جلسه آزمون، متقاضی ادعای صحیح نبودن عنوان رشته و یا گرایش درج شده در پاسخنامه را مطرح نماید، معاون آموزشی حوزه امتحانی می تواند صرفا با مداد مشکی روی عنوان درج شده در پاسخنامه خط کشیده و عنوان صحیح را در محل مربوطه درج نموده و پشت پاسخنامه مربوطه را امضاء نماید.اطلاعیه آزمون سراسری مسؤولین فنی واحدهای تولیدی

اطلاعیه آزمون سراسری مسؤولین فنی واحدهای تولیدی

اطلاعیه آزمون سراسری مسؤولین فنی واحدهای تولیدی

اطلاعیه آزمون سراسری مسؤولین فنی واحدهای تولیدی

داخل کادر بارکد پاسخنامه و محل درج پاسخ سؤالات، اکیدا نباید چیزی نوشته شود. در غیراین صورت امکان تصحیح پاسخنامه مربوطه توسط اسکنر وجود نخواهد داشت.
– پاسخ سؤالات باید صرفا با مداد مشکی نرم و پررنگ در محل مربوطه، مطابق نمونه صحیح علامت گذاری شده در روی پاسخنامه، علامت گذاری شود.


– تعدادی پاسخنامه سفید و دفترچه سؤالات اضافی نیز به حوزه امتحانی ارسال می گردد که در صورت نیاز می¬تواند مودر استفاده قرار گیرد.

– در آزمون مربوط به مسؤولین فنی واحدهای دامپروری، ۷۰ سوال (مدیریت و اقتصاد، ساختمان و تأسیسات و تغذیه) بین تمامی گرایشهای ثبت نامی دامپروری مشترک بوده و بایستی تمامی متقاضیان این رشته، به سوالات این بخش پاسخ دهند. اما ۳۰ سؤال باقیمانده تخصصی بوده و متقاضی بایستی بر اساس عنوان گرایش انتخابی به یکی از دروس پرورش دام، پرورش طیور و یا پرورش ملکه زنبورعسل پاسخ دهد.

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی زنجان

 

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۶
1127 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0