دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی و مدیر عامل شرکت ملی گاز استان

مدیر عامل شرکت ملی گاز استان و  تنی چند از معاونان و مدیران این شرکت در محل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ریاست این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر: 970715024 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۶:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر عامل شرکت ملی گاز استان و  تنی چند از معاونان و مدیران این شرکت در محل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ریاست این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان آذربایجان شرقی و مدیر عامل شرکت ملی گاز استان دیدار کردند.

سید رضا رهنمای توحیدی _ مدیرعامل شرکت ملی گاز استان و تنی چند از معاونان و مدیران این شرکت با حضور در محل دفتر کار مهندس علی طوماری _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ایشان دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار که مدیر واحد گاز استان هم حضور داشت، علی طوماری ضمن قدردانی از حضور ایشان و همکاران شرکت گاز استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد گاز سازمان، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال نود و هفت تا به حال فقط در شهرستان تبریز بالغ بر چهارده هزار پرونده نظارتی لوله کشی گاز تشکیل شده که بیش از هفت هزار پرونده جهت اشتراک پذیری به شرکت گاز استان ارسال شده است.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یاد آور شد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بروز حوادث در این حوزه امیدوار هستیم با مشارکت شرکت گاز استان بتوانیم با فرهنگ سازی لازم در جهت کاهش حوادث، قدم های اساسی تری برداریم.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

در این نشست مقرر شد تا با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و شرکت ملی گاز استان گردهمایی مشترکی با هدف بررسی و بهینه سازی ایمنی مشترکان گاز در استفاده از وسایل گاز سوز و در راستای کاهش حوادث ناشی از گاز گرفتگی در سطح استان و بازآموزی ناظرین برگزار شود. هم چنین طبق توافق مدیران این دو مجموعه برگزاری برنامه های مشترک دیگری نیز در دستور کار قرار گرفت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
1058 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0