محصولات آموزشی

کتاب واژگان کلیدی تاسیسات برقی در آزمون اردیبهشت 97 بررسی عملکرد در آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 کد خبر 970408002

کتاب واژگان کلیدی تاسیسات برقی در آزمون اردیبهشت ۹۷

در ادامه ارائه اسناد لازم برای بررسی کیفیت منابع آزمون نظام مهندسی برق توسط مهندس محمد کریمی در آزمون اردیبهشت ماه سال 97، به منظور اثبات امکان پاسخ دهی بیش از 70 درصد پرسش های آزمون با محصولات آموزشی، در این یادداشت به بررسی کیفی «کتاب واژگان کلیدی تاسیسات برقی» می پردازیم.

۸ تیر ۹۷ 2220 بازدید 2 نظر ادامه مطلب
کتاب تاسیسات برق پلاس در آزمون اردیبهشت 97 بررسی عملکرد در آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 کد خبر 970408001

کتاب تاسیسات برق پلاس در آزمون اردیبهشت ۹۷

پیش از آزمون نظام مهندسی اردیبشهت 97، مجموعه مهندسین نیوز، ادعای امکان پاسخ دهی به حداقل 70 درصد سوالات آزمون نظام مهندسی برق را توسط محصولات آموزشی مهندس محمد کریمی را ارائه کرده بود. از این رو، با هدف اثبات این ادعای بزرگ، در سلسله یادداشت هایی به صحت سنجی این ادعا می پردازیم. در یادداشت پیش رو، «کتاب تاسيسات برق پلاس» مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد.

۸ تیر ۹۷ 1904 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
مبحث 7 مبحث هفتم کد خبر 960414017

مبحث ۷ (پي و پي‌سازي) مقررات ملی ساختمان

مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان «پی وپی‌سازی» برای اولین بار در مرداد ماه 1369 منتشر شد. از آنجا که اساساً موضوع مهندسی ژئوتکنیک به علت پیچیدگی‌ها و عدم شناسایی‌هایی که در زمین موجود است، مانند سایر گرایش‌های مهندسی عمران در چارچوب آیین‌نامه و مقررات به راحتی نمی‌گنجد، متن اولیه این مبحث مختصر و در حد بیان تعاریف کلی عنوان شده بود. در ویرایش بعدی که در سال 1388 منتشر شد، علی‌رغم گسترش قابل توجه مطالب نسبت به ویرایش قبلی اما اعداد و ارقام محدوده‌های طراحی مانند ضرایب اطمینان وحدود مجاز بهره‌برداری ارائه نگردید.

۱۴ تیر ۹۶ 2514 بازدید بدون نظر ادامه مطلب