فعالسازی

با دقت مطالعه شود

نکات مهم:

۱٫ شماره سریال لوح، پشت قاب دی وی دی نوشته شده است.

۲٫ این فیلم فقط یکبار نیاز به فعالسازی دارد.

۳٫ این فیلم فقط روی یک سیشتم قابل اجرا بوده و برای دفعات بعدی کد مجدد خریداری بفرمایید.

۴٫ این فیلم فقط روی کامپیوتر و لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است.

منوی فعالسازی

 

روش اول. فعالسازی مستقیم (راحتترین روش)

برای این فعالسازی، صرفا در زمان فعالسازی، سیستم شما باید به اینترنت وصل باشد، بعد از آن نیازی به اینترنت نیست. بعد از اینکه فیلم را داخل دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ گذاشتید، تصویر منوی فعالسازی (شکل بالا) ظاهر می شود. با کلیک روی گزینه اول، تصویر زیر ظاهر می شود،

شماره سریال پشت قاب دی وی دی و سایر اطلاعات را وارد کنید تا فعال شود

روش دوم. فعالسازی از طریق تلفن گویا (توصیه نمی شود)

با کلیک روی حالت دوم در منوی فعالسازی و با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۹۲۳ تماس گرفته و شماره سریال (پشت قابل دی وی دی) و شماره کد خروجی دستگاه (در باکس پایین نشان داده شده و برای هر دستگاه متفاوت است)، کد فعالسازی به شما داده می شود، که در بخش رمز عبور وارد کنید. کد گفته شده توسط تلفن گوبا  را  در شکل زیر در بخش رمز عبور وارد کنید.

روش سوم. فعالسازی پیامکی

با کلیک روی حالت سوم در منوی فعالسازی فیلم، شکل زیر ظاهر می شود، قدمهای ۱ تا ۵ را برای فعالسازی انجام داده و شماره سریال (پشت قابل دی وی دی) و شماره کد خروجی دستگاه (در باکس پایین نشان داده شده و برای هر دستگاه متفاوت است) وارد کنید. کد دریافت شده از طریق اس ام اس را در شکل زیر در بخش رمز عبور وارد کنید.

روش چهارم. فعال سازی از طریق سایت (توصیه می شود)

فیلم را داخل دستگاه گذاشته، اطلاعات فرم زیر را تکمیل کنید، شماره سریال (پشت قابل دی وی دی) و شماره کد خروجی دستگاه (در باکس پایین نشان داده شده و برای هر دستگاه متفاوت است) به همراه سایر اطلاعات وارد کنید و روی دریافت کد فعالسازی کلیک کنید. کد نمایش داده شده را در شکل زیر در بخش رمز عبور وارد کنید.

شماره سريال لوح
كد خروجي دستگاه
نام خانوادگي
شماره تماس
پست الکترونیک